Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T5 afgeleverd bij de dealer, genieten begonnen !!

vragen over de T5
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

T5 afgeleverd bij de dealer, genieten begonnen !!

Bericht door Schildertje »

Vandaag even bij de dealer geweest om wat spullen te brengen voor mijn T5 die afgelopen week binnen is gekomen. En wat is ie mooi OkIEdoKie Dat worden lange dagen tot de 22e :mrgreen:

Kleine sneakpreview gemaakt, volledig verslag volgt na op- in- en aanbouw van diverse onderdelen en aflevering............

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Schildertje op 24 jun 2007, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
Gebruikersavatar
Henk250
Berichten: 2042
Lid geworden op: 28 mei 2007, 17:35
Locatie: Midden Brabant

Bericht door Henk250 »

Dat is mooi om te lezen schilderke.

:toppie :toppie

Wanneer had je hem besteld??????

:jump
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Bericht door Schildertje »

Lang, lang, zeer lang geleden namelijk 8 maart. Afleveren gebeurt de 22e dus dan heeft het alles bij elkaar 15 weken geduurt :ie
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
koning232
Berichten: 67
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:57
Locatie: Volendam

Bericht door koning232 »

Dat valt in mijn ogen wel mee.
Ik heb er in 2004, 28 weken op moeten wachten. :ie

En er zijn er die wel een jaar hebben gewacht.
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Bericht door Schildertje »

Dus eigenlijk heb ik gewoon mazzel :lach
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
Medus@
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 feb 2007, 15:59
Locatie: Zwolle

Bericht door Medus@ »

Ja Rich echt een toppie wagen! Veel plezier ermee! :jump
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Bericht door Schildertje »

Thnx Erik :yes
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
Gebruikersavatar
Jeroen T5 204
Berichten: 3455
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
Locatie: Vroomshoop (VCDS)
Contacteer:

Bericht door Jeroen T5 204 »

Zow mooie stoelen zeg :groteogen
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Bericht door Schildertje »

Jeroen T5 204 schreef:Zow mooie stoelen zeg :groteogen
Dat is precies hetzelfde als wat ik zei toen ik ze gisteren voor het eerst zag Jeroen :bifun
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Bericht door Schildertje »

Heb een drukke maar superleuke dag achter de rug ! Ik was vanochtend om 9.30 bij Van der Velden en de T5 arriveerde een kwartiertje later van de poetser, en dan is het toch wel een joekel als je hem voor de deur ziet staan ! Vervolgens moesten er nog een paar audio/videodraadjes aan elkaar geknoopt worden dus ondertussen het papierwerk geregeld, kopje koffie en koekje erbij je kent het wel, en niet lang daarna ging het loos !

Dat was dus even wennen die tiptronic en helemaal toen ik met de kickdown de JD-reserves aansprak ! Wat gaat dat ding van z'n plaats zeg !!

Goed en wel op weg naar een afspraak die ik niet kon afzeggen belde de verkoper om te zeggen dat ie vergeten was de instructieboekjes en de kentekenpapieren mee te geven ! Dusssss, afspraak in Haarlem afgehandeld en hop met gezwinde spoed weer terug naar Benthuizen.......

Vanavond ondanks het mindere weer toch maar ff wat pics gemaakt

Voor de rest zeer tevreden met weer een perfect afgeleverde auto !! Van der Velden super geregeld allemaal !

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
urla
Berichten: 54
Lid geworden op: 22 feb 2007, 19:16

Bericht door urla »

mooie auto schildertje,maar ik mis de alu ring om de pook even bestellen bij piet ziet veel mooier uit!
groetjes en succes met je nieuwe t5.
Klompkeman
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 mei 2007, 19:22
Locatie: Noardburgum

Bericht door Klompkeman »

Super auto hoor, dat je nog vele kilometers mag genieten van al dat moois!!
Geduld is uiteindelijk toch beloond, wat zullen de meeste mede weggebruikers jaloers zijn ;) KICKUHHHH...
nr.258 in de lijst der Giganten
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Bericht door Schildertje »

Dank allebei :toppie Enne Urla, heb jij een link of zoiets waar die ring te bestellen is ? Want die moet er inderdaad op ja :bonk
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
urla
Berichten: 54
Lid geworden op: 22 feb 2007, 19:16

Bericht door urla »

hallo schildertje

heb ik besteldt bij dewildtp@home.nl hij maakt ze zelf en past perfect geloof 15 euro succes.
Glenn Geerlings 900
Berichten: 192
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:08
Locatie: Groesbeek
Contacteer:

Mooi Mooi

Bericht door Glenn Geerlings 900 »

Dat is precies de model die ik zoek.Ben er al mee bezig geweest moet even afwachten op de offerte.Ik kies alleen voor een andere kleur en wat andere opties.Mooi hoor die nieuwe bussen . :ie
Mijn dag komt nog wel , even geduld.
Plaats reactie