hoi,
Gaat om een AJT motor, omgebouwd tot ACV.
Was vacuum slangen aan 't vernieuwen. Nu zit ik ermee hoe de N75 aan te sturen, is dit met overdruk of onderdruk?
1. Met vacuum (slang vacuumpomp naar rembekrachtiger) http://www.weetjewel.com/tips_en_trucs/ ... extern.htm
of
2. Met turbo druk als hier:
http://www.t4-wiki.de/w/index.php?title ... 0118082044&
Als ik me goed herinner gingen alle 3 slangen naar turbo / wastegate.
grt, Peter
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
N75 sturing vraagje (opgelost)
N75 sturing vraagje (opgelost)
Laatst gewijzigd door ptr1968 op 02 dec 2015, 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 99
- Lid geworden op: 04 nov 2015, 21:19
Re: N75 sturing vraagje
bij de tdi motoren van een golf (1Z en AHU) werkt het als je 2e optie
Re: N75 sturing vraagje
Ja ,klopt in mijn geval ook , heb 'm als 2. aangsloten en turbodruk gecontroleerd, werkt ok.
De N18 klep voor de EGR werkt met vacuum lucht.
De N18 klep voor de EGR werkt met vacuum lucht.