Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

technisch onderhoud t4

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lammert
Berichten: 297
Lid geworden op: 05 jun 2009, 21:13
Locatie: Geeuwenbrug

technisch onderhoud t4

Bericht door Lammert »

Voor de kerst in 2014 groot onderhoud , alle snaren en spanrollen vervangen. Januari 2016 koppeling vervangen. 14 dagen geleden zei de bus ineens bekijk het maar. Had even daarvoor 2 x gerommel onder de motorkap gehoort tijdens het rijden, maar geen vreemde reacties. Stop op een parkeer plaats om boodschappen te doen. Komen terug , wil starten, nee, doe hetzelfde maar. Alles werkte goed alleen de motor sloeg niet aan. Jos gebeld, dat klinkt iet goed. ANWB gebeld. 3 kwartier, half uurtje zoeken, kan het niet vinden. Wegslepen, Door ANWB geregeld naar Dieverbrug. 3 kwartier later in Dieverbrug. Jos al geïnformeerd, kom eraan.
Ben ik daar wordt er ff onder de motorkap gekeken. Valt mee spanrol, voorste, van brandstof zijde niet goed. Verder vermoedelijk geen problemen. Direct aangepakt, spanrol bleek een pal afgebroken en scheur in het huis . Alles vernieuwd en motor draait weer zoals het hoort. Even met Jos gesproken. Dit kan niet Door de beugel, spanrol kapot met 13 maande, 25k km. Hier ga ik even werk van maken. Het komt wel goed. Volgende dag maar ff een taartje gebracht voor de snelle service en de complementen van mijn vrouw. Hij rijdt beter dan voor de reparatie. Ik hoor dat niet zo goed. Dieselen.
Lammert :T44EVER :driveT4 :ikrij :wjw
Lammert (T4-2002 LWB DC 102<132PK. Vanaf nieuw in bezit. > 444444.4km. :ikrij
Plaats reactie