Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

verstralers op bumper

vragen over de T4
Plaats reactie
Rico
Berichten: 563
Lid geworden op: 15 jan 2007, 15:19

verstralers op bumper

Bericht door Rico »

Dit weekend ga ik beginnen met het monteren van verstralers op de bumper van m'n T4-tje. Heb wel wat vragen. Is de bumper eenvoudig te demonteren? Of moet dan ook een deel van de grille eraf (het is een wijsneus)? Verder wil ik de schakelaar op het dashboard monteren, naast de schakelaar van de achterruitverwarming. De vraag is alleen, hoe krijg ik vanaf de zekeringkast m'n bedrading daar zonder m'n half dashboard te slopen?

Tips zijn welkom.
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Bericht door Harry 341 »

vraag 1,ja ,de gril moet ook opzij wanr er zitten schroeven achter(bovenzijde bumper)
vraag 2 wip een kapje uit je dashboard,dus waar de schakelaar moet komen.
ga van daaruit een draad doorvoeren links naar beneden.Als je onder je dashboard kijkt zie je die draad vanzelfwel komen.Maak daar de draad voor je schakelaar aan vast en haal terug........
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Rico
Berichten: 563
Lid geworden op: 15 jan 2007, 15:19

Bericht door Rico »

Ah, ok, thanks. Het is dus niet zo dat er zoveel troep achter het dashboard zit dat er geen doorkomen aan is. Heb al wel een mooi ongebruikt doorvoerrubber tussen motorruimte en zekeringkast gevonden. Fijn! Bij m'n vorige auto (Vivaro) zaten er geen ongebruikte doorvoerrubbers en dat maakte een draadje naar binnen halen wel heul erg lastig.
Plaats reactie