Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

inbouwen 2-din

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Leon84
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 feb 2019, 22:25

inbouwen 2-din

Bericht door Leon84 »

Nou, lekker bezig met inbouwen van mn 2-din pioneer in de T5GP. Pioneer AVIC-Z710DAB gekocht. Past 1 op 1 zei de verkoper.

stap 1, verwijder oude radio, gelukt
stap 2, verwijder het bakje onder de 1 din, mislukt. Dit zit aan elkaar vast, hup zaag erin, maar dit brengt niet het gewenste resultaat
stap 3, nieuwe sierlijst bestellen bij audiovolt, snelle service en was zo binnen, top
stap 4, we gaan verder met inbouwen, gelukt

geweldig denk je dan, en waarom dit topic?
nou, de t5gp blijft stroom geven aan de pioneer. rode op rode draadje en geel op geel, geeft constant stroom. Draadjes omdraaien kwam ik tegen, ook gedaan maar dit maakt niet uit.

Als de t5gp op slot is, blijft de NAVI aan staan. Gebruik het knopje "standby" dan maar, maar nu blijkt dus dat dit ook niet uitmaakt. Vanmorgen wilde ik starten, accu leeg.

Hoe hebben jullie dit opgelost, dat de radio pas aan gaat in de accessoire stand van het contact slot?
alvast bedankt
grt
Leon
T5GP
Gebruikersavatar
JoopOngenae
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 jan 2017, 12:22

Re: inbouwen 2-din

Bericht door JoopOngenae »

Ik heb mijn Pioneer sph da120 aangesloten met een speciale adapterkabel, werkt zonder draden wisselen etc. Zit een canbus-converter bij, ik vermoed dat daar het probleem zit dat je radio niet wordt uitgeschakeld. Betreft ook T5GP.
Gebruikersavatar
Red Viper
Berichten: 110
Lid geworden op: 16 jan 2007, 14:52
Locatie: Purmerend

Re: inbouwen 2-din

Bericht door Red Viper »

Ik had hier ook last van met mijn Chinese kloon android radio ik heb het opgelost met een klein schakelaartje op het dashboard.

Gr Mar
Groeten, Mar ( voorheen Red Viper 502 T4 Nu Black Mamba T5gp )
Plaats reactie