Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Welke CV/ alarm nemen ??

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hendrikus
Berichten: 749
Lid geworden op: 13 mar 2007, 19:56
Locatie: grunn

Welke CV/ alarm nemen ??

Bericht door hendrikus »

aangezien ik geen CV op mn bussie heb en het mega vervelend vind om steeds de sleutel nodig te hebben om deuren te openen, wil ik graag een centrale vergrendeling plaatsen. En dat er dan een alarm bij op zit is mooi mee genomen. Nu zag ik een 2tal setjes op MP die erg veel op mekaar lijken. Heeft iemand hier ervaring mee want ik vind ze persoonlijk erg goedkoop.

En is het veel werk om eventueel nieuwe sleutels te laten slijpen en in te lezen?? Of heeft iemand anders tips voor een CV.

Gaat om de volgende setjes:

http://auto-diversen.marktplaats.nl/ond ... t4-t5.html

http://auto-diversen.marktplaats.nl/acc ... eling.html
T4 2.5TDI 88pk 1999
Gebruikersavatar
remcobor
Berichten: 67
Lid geworden op: 30 jan 2007, 22:27
Locatie: nijkerk

cv

Bericht door remcobor »

voor een cv zou ik persoonlijk kiezen voor een comfortmoduul orgineel van vw.
alarm heeft denk ik niet zoveel zin.comfortmoduul zit rond de 100 euro,valt mee dus.gr remco
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Bericht door Roger B. (11)61 »

sleutelbaardjes slijpen kostte mij (bij sleutelbar in Arnhem) 4 euro voor twee stuks.

Inleren hoeft niet, je moet WEL zorgen dat de chipjes uit je originele sleutels in de klapsleutels gebouwd worden.

In mijn auto zat een after-market cpv systeem (dus motoren in deuren en centraal unitje dat dit bedient) en ik heb een setje met klapsleutels gekocht via Ebay (47 euro incl verzenden en met VW sleutels) en dit aangesloten op de reeds ingebouwde motoren.

Werkt prima,
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
hendrikus
Berichten: 749
Lid geworden op: 13 mar 2007, 19:56
Locatie: grunn

Re: cv

Bericht door hendrikus »

remcobor schreef:voor een cv zou ik persoonlijk kiezen voor een comfortmoduul orgineel van vw.
alarm heeft denk ik niet zoveel zin.comfortmoduul zit rond de 100 euro,valt mee dus.gr remco
en dit is dan gewoon een module met 4 motortjes voor id deur??
T4 2.5TDI 88pk 1999
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Bericht door Roger B. (11)61 »

ik denk dat het een module is om bestaande originele cpv zonder afstandbediening om te bouwen naar met afstandbedieining.
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
hendrikus
Berichten: 749
Lid geworden op: 13 mar 2007, 19:56
Locatie: grunn

Bericht door hendrikus »

voor de goede orde, ik moet nu zelf de deuren met de hand open doen. Wil dus graag de mogenlijkheid om de deuren open te doen met een afstandsbediening en allemaal tegelijk.
T4 2.5TDI 88pk 1999
Gebruikersavatar
hendrikus
Berichten: 749
Lid geworden op: 13 mar 2007, 19:56
Locatie: grunn

Bericht door hendrikus »

niemand een goede tip of aanbeveling?? En dan misschien ook nog een linkje erbij oid
T4 2.5TDI 88pk 1999
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Bericht door Roger B. (11)61 »

als je op de duitse ebay site zoekt kom je diverse cpv-setjes tegen.

Het is alleen aardig werk om de boel in te bouwen. Je moet elke deur een motortje inbouwen, en bij de achterklep misschien een ander slot hebben (bij de golf in elk geval wel) Maar dat geldt voor elke versie die je in een niet van cpv voorziene auto achteraf inbouwd.


cpv setje met losse zenders bijvoorbeeld

de klapsleutelversies zijn meestal zonder motoren, je kunt de klapsleutelsversies wel kombineren met een setje motoren en zo een complete cpv set samenstellen
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
henk106
Berichten: 544
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:01
Locatie: Hoogvliet T4

Bericht door henk106 »

Tesor alarm
te koop bij conrad
http://www.conrad.nl
kijk daar maar even hebben er genoeg en voor elk budget
Plaats reactie