Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

het geluk is nog ver te zoekken

vragen over de T4
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

het geluk is nog ver te zoekken

Bericht door carl »

in fankrijk wil de ik een parkeer garage in stond op hoogte 2m

nou vergeet het maar die gasten meten zekker als ze wat wijn op hebben of zo,

nu heb ik men dak beschadigd
:huilen :huilen :huilen

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
Wim T4 935
Berichten: 1873
Lid geworden op: 04 feb 2007, 19:58
Locatie: Randstad

Bericht door Wim T4 935 »

Tja Frankrijk, het is een prachtig land maar die Fransen die er wonen da's minder.

Maar alle gekheid op een stokkie. Ze zijn op basis van die onjuiste info toch gewoon aansprakelijk voor de geleden schade.
:T44EVER

Groeten van Wim

:driveT4
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Bericht door Roger B. (11)61 »

dat is k#t....en altijd mijn grootste angst als ik met de bus een parkeergarage in moet (met de T5 (1m97 hoog) en mijn Discovery (2m04 hoog)had ik dat ook altijd).

Ik zou in elk geval via je verzekering proberen (ik hoop dat je bij de betreffende garage wel aangegeven hebt dat dit gebeurd is) om verhaal te halen aangezien zij aangeven 2meter en jouw bus (standaard) lager is.

Ik vind het altijd link met bultjes op-en af rijden, want hoe lang mag een voertuig van 2 meter hoog zijn om ook dan het dak niet te raken?

veel succes, en inderdaad erg veel mazzel heb je de laatste tijd niet met je bussie
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door carl »

nee heb niet de garage menssen gesproken die gasten spreeken geen engels en ik was woest, en het was druk moest ook nog achteruit rijden, die garage ging schuin naar beneden dus toen ik achteruit ging, gaat de kont om hoog en dat maakte nog meer schade. Maar ja bel maandag maar weer naar mijn verzekering, denk dat hij nu wel heele maal gedaan mag worden.

Groet

Carl
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

gaat lekker mt u!. das echt k*t!. nu al weer lakschade.. is echt kl*te!!. maar veel suc6 met u bus ;)
Portuvier
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:29
Locatie: Nederhorst den Berg

Bericht door Portuvier »

Zoiets heb ik bijna meegemaakt in de parkeergarage van een hotel in Beauvais, met m'n Toyota Landcruiser.
Daar hing helemaal geen hoogtebord, en daarom stopte ik net voor de automatische deur om effe te kijken.
Na die deur zou het best gegaan zijn, maar het frame van die deur hing echt te laag. Ondertussen stonden er drie van die Franse druktemakers achter mij, leuk met z'n driëen toeteren. Op mijn gebaar dat ik er alleen achteruit ruimte kon maken werd boos gereageerd.
Heb toen de wagen afgesloten, en ben met m'n toilettasje buitenom het hotel binnengegaan. Er ging een dik halfuur overheen voordat ik door de receptie werd verzocht m'n auto te verwijderen, en jawel, de helling achter mij was leeg.
Stelletje arrogante zakkewassers, daar in Frankrijk.

Zou zeker de schade via je verzekering alsnog op die garage proberen te verhalen.
Heb je ook foto's van dat bord, en van de ingang van die garage?

Mvg,
Eric
Rust Roest
Maar Roest Rust Niet
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5272
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Bericht door René »

Hoi Carl,

Ik heb ook dakschade en motorkap chade opgelopen in Oostenrijk, was ff een hagelbuitje tegen gekomen.

Zitten flink wat golf putjes in het dak en motorkap. Hagelstenen van ca 3 cm kwamen er naar benden en kolere wat een herrie geeft dat zeg. Stond een man in die hagelbui met een deken en rubber iets zijn auto te beschermen tegen die steentjes die ook hem raakte, liever dan maar wat deukjes in de auto als op me kop.

In ieder geval succes met de afhandeling.

René
keesv
Berichten: 114
Lid geworden op: 27 jan 2007, 08:56

schade

Bericht door keesv »

Da's echt shit die franse maten.

Als je nog om gaat bouwen naar een camper met hefdak is dit wel het juiste moment.
Succes met de afhandeling.

Grtz Kees
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33875
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

Vaak is het zo, dat parkeren in een parkeergarage op eigen risico gebeurd :muur

Volgens mij stond er laatst eens iets over in de Kampioen.

Wel balen zeg.

Voor jullie beiden (Carl en René) lijkt het erop alsof jullie hele bus dik jaar gespoten gaat worden.
Hagelstenen geven allemaal van die kleine putjes die er misschien wel uit te halen zijn, zonder te spuiten. Maar leuk is het niet :bonk :muur :groteogen
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door carl »

@ francisco: Ja bedankt moet maar ff zien hoe het uit gaat pakken alle maal.
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
Franck846
Berichten: 1517
Lid geworden op: 15 jan 2007, 17:30
Locatie: Oosthuizen
Contacteer:

Bericht door Franck846 »

Portuvier schreef:Ondertussen stonden er drie van die Franse druktemakers achter mij, leuk met z'n driëen toeteren. Op mijn gebaar dat ik er alleen achteruit ruimte kon maken werd boos gereageerd.
Heb toen de wagen afgesloten, en ben met m'n toilettasje buitenom het hotel binnengegaan. Er ging een dik halfuur overheen voordat ik door de receptie werd verzocht m'n auto te verwijderen, en jawel, de helling achter mij was leeg.
Stelletje arrogante zakkewassers, daar in Frankrijk.

Mvg,
Eric
Dit soort gestresste mensen kom je ook dichtbij tegen,rijd maar eens een paar rondjes door Amsterdam :lach :lach
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

@ carl

meschien moet jij je bus maar eens verder verlagen :happy hahaha,

maar veel sterkte met het vele papier werk!
Gebruikersavatar
bob de bosbouwer
Berichten: 56
Lid geworden op: 04 apr 2007, 22:54
Locatie: zaandam

Bericht door bob de bosbouwer »

@franck846, rondjes rijden in amsterdam is toch lekker..
beetje toeren voor de ontspanning.

hahaha ik werk bijna altijd in amsterdam, maar word meestal voor mn poten gereden door mensen die oververhit een parkeerplaats zoeken of de omleidingsborden volgen. :bonk

maaaaaaaaar moet er wel bij vertellen dat er genoeg te zien is als je rijdt in amsterdam.. :gekte
4-motion 215pk.... ga over land en zand....(bijna) niets kan me stoppen.........
Gebruikersavatar
Niels949
Berichten: 425
Lid geworden op: 13 jan 2007, 10:47
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door Niels949 »

Hey Carl,

Das balen man!

Ben zelf ook net terug uit Frankrijk en busjes en parkeergarages is daar inderdaad niet zo'n goeie combinatie.... ze zijn vaak te krap in de bochten en dus vaak ook te laag... Met name die oudere garages zijn niet te doen... :bonk

Heb zelf al heel wat gedonder meegemaakt in Franse parkeergarages. Het ging gelukkig tot nu toe altijd net goed, maar tegenwoordig zoek ik altijd net zo lang door totdat ik er 1 van 2.20m gevonden heb, of ik parkeer ergens langs de weg net buiten het centrum. scheelt een hoop gelazer!

Succes met je busje!

Groeten,

Niels949
T4 102 PK uit 2003
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33875
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

vervolgvraagje hierop:
kun je in tomtom of een ander navigatiesysteem aangeven dat je een parkeergarage met een hoogte boven de 2 meter zoekt?

We hadden er een in Bergen (Noorwegen) van 3,50 meter hoog.
:jumpklap

Enne ja toevallig tegen gekomen..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie