Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Mijn volgende bus
Mijn volgende bus
Hiermee wil ik mij voorstellen we hebben na een T3 ,T4 , T5, T5 nu een T6 van 2017 aangeschaft gaan weer aan de slag om hem om te bouwen
naar een camper. Het is een T6 2017 lange wielbasis. Highline DSG met vele optie's . Er word een vast hoog SGA dak op geplaatst en de binnenkant wordt gekopieerd van mijn vorige T5. wij slapen op de keuken in de lengte van de wagen. Hou jullie op de hoogte van voortgang.
naar een camper. Het is een T6 2017 lange wielbasis. Highline DSG met vele optie's . Er word een vast hoog SGA dak op geplaatst en de binnenkant wordt gekopieerd van mijn vorige T5. wij slapen op de keuken in de lengte van de wagen. Hou jullie op de hoogte van voortgang.
Re: Mijn volgende bus
Hoi en welkom . Ik ben benieuwd hoe je bus er uit ziet. Succes met de ombouw.
Hierbij enige foto's van onze bus , wegens gezondheid bus laten bouwen bij Aart in Heino naar volle tevredenheid
Deze bus is overgenomen van onze oude bus die ik zelf gebouwd heb.
Deze bus is overgenomen van onze oude bus die ik zelf gebouwd heb.
Helaas heb ik er geen eigen project van kunnen maken , maar we genieten dank zij de vakmensen van Aart er volop van.
wij wensen alle gebruikers van Weetjewel een goed en veilig 2021 toe
Helaas heb ik er geen eigen project van kunnen maken , maar we genieten dank zij de vakmensen van Aart er volop van.
Zo op de foto's te zien is dit wel heel erg goed afgewerkt!!
Jos.
Jos.
Sent from my Bosch ECU via VAG COM
Sjiek, mooie bus zo hoor. Als ik het budget zou hebben, zou ik zeker ook naar Aart gaan. Vindt dat zei het zeer mooi ombouwen!
Kun je ook een paar foto's plaatsen met bed? Ben benieuwd hoe dat in deze bus is opgelost.
Kun je ook een paar foto's plaatsen met bed? Ben benieuwd hoe dat in deze bus is opgelost.
Ik zal binnenkort even een paar foto's maken, het bed werkt als volgt op de grote kast ligt een plaat die naar voren geschoven wordt waarbij hij op
een steun rust die aan de deurstijl bevestigd is en aan de koelkast kant steun de plaat op de rail van de tafel (deze is verstevigd). Dus wij slapen op de keuken in een riant bed. Paar matjes van 75x200x10 maakt het zeer comfortabel. OP de tweede foto van onderen zie je de plaat met zwarte handgreep liggen.
een steun rust die aan de deurstijl bevestigd is en aan de koelkast kant steun de plaat op de rail van de tafel (deze is verstevigd). Dus wij slapen op de keuken in een riant bed. Paar matjes van 75x200x10 maakt het zeer comfortabel. OP de tweede foto van onderen zie je de plaat met zwarte handgreep liggen.
Mooie bus
Maar comfortabel op paar dunne matjes....
Maar comfortabel op paar dunne matjes....
- krekwakwol
Als je 10 cm dun vindt, het hangt af van de vulling die er in zit..
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Kijk thuis een naar een matras
Of
Bij elke Nederlander thuis op zijn bed
Of
Bij elke Nederlander thuis op zijn bed
Even een vraag heeft iemand een vuilwatertank onder een T6 gemonteerd.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Ja ik, wat wil je weten, als je vraag nog actueel is?pietbr. schreef: 17 nov 2021, 19:39 Even een vraag heeft iemand een vuilwatertank onder een T6 gemonteerd.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Sorry Peter, ben wegens problemen lange tijd niet op het forum geweest en zo je vraag/oplossing gemist.
ik heb het voorlopig aan de kant gelegd.
gr. Piet
ik heb het voorlopig aan de kant gelegd.
gr. Piet