Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T4 fietsdrager te koop (beetje opknapper) voor weinig

Geen bedrijven , alleen voor de weetjewellers.
Is er na 21 dagen niet meer op gereageerd dan verdwijnt de topic.
Je moet minimaal 5 topics hebben geschreven om hier een topic te kunnen plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RoCaBus
Berichten: 50
Lid geworden op: 26 okt 2016, 10:15

T4 fietsdrager te koop (beetje opknapper) voor weinig

Bericht door RoCaBus »

Hoi allemaal,

Omdat ik een hele nieuwe blinkende fietsdrager heb gekocht is de oude beschikbaar voor iemand anders. Het is een oudje en kan opgeknapt worden, maar in basis nog prima te gebruiken. Het is dus voor een achterklep (in één deel).
Wat scheelt eraan:
-) plastic onderdelen (waren rood) zijn van kleur verschoten. Kan eventueel geverfd worden, maar is voor gebruik niet nodig
-) een eind dop van een goot ontbreekt (ook niet nodig)
-) aluminium is niet meer zo nieuw, maar wel in orde
-) rubbers voor bovenste steunen ontbreken, maar kan je zelf maken van een stuk rubber
-) bouten en moeren van onderste steunen moeten vervangen worden, maar zijn standaard boutjes (overigens op foto mist er eentje, die heb ik los).
-) de korte fietssteun werkt (nummer 1 volgens Fiamma), de langere (nummer 3) is het ratelmechanisme van de riem kapot. Ofwel koop je een nieuwe, of je gebruikt een spanbandje ofzo, dat werkt ook.

Dus als je een eerste fietsdrager zoekt mag die bij mij opgehaald worden. Ik wil er iemand blij mee maken die hem kan gebruiken, dus als prijs heb ik iets van 20 euro in gedachten. Of, zoek wat wijn uit of een bierpakket en we ruilen gewoon (voor Weetjewel leden).

Op te halen in Zuid-Limburg, omgeving Schinnen.

Vragen of interesse, laat maar weten!
Groet, Robin.
20240603_162208.jpg
20240603_162244.jpg
20240603_162259.jpg
VW T4 California 1992 Westfalia
"Simply Red"
2.4 AAB 5 cilinder diesel
Handgeschakeld
Plaats reactie