Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
TimMeer
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jun 2024, 07:06

Even voorstellen

Bericht door TimMeer »

Hoi allemaal,

Ik lees al een tijd mee op dit forum en vond het tijd om een account te maken. Sinds vorig jaar ben ik de trotse eigenaar van een T4 syncro uit 2003 met een 2.5 benzine motor. Oorspronkelijk komt ie uit Duitsland en vorig jaar hebben we er voor het eerst met een gezin van 4 een lange reis mee gemaakt (NL -Frankrijk - Italië - Balkan - Corsica). Veel van geleerd en steeds meer geïnteresseerd in de technische kant van campereigenaarschap. Ik ben zelf redelijk handig en heb hier al veel mee zitten lezen over onder meer uitbreidingsmogelijkheden en onderhoud. Heel nuttig allemaal en verbazingwekkend hoe veel kennis er hier is! Anyway, aanstaande juli gaan we weer op pad en ondertussen ben ik bezig de camper reis klaar te maken. Jullie zullen dan ook misschien wat (al dan niet domme) vragen voorbij zien komen van mijn kant :toppie

Groet Tim
Gebruikersavatar
Jan anno NU
Berichten: 677
Lid geworden op: 19 jul 2021, 22:50
Locatie: Breda

Re: Even voorstellen

Bericht door Jan anno NU »

Welkom op :wjwnl

Benzine exemplaren zijn dun gezaaid , ook op dit forum.
Vindt het persoonlijk wel slim om voor zo,n type te kiezen , geen gezeur met milieuzones.
En de houderschapsbelasting is ook 3 x niks.
Geniet er maar van.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor motorisatie , pk,s en koppel je bus heeft en hoeveel km ze al gelopen heeft en of dat bevalt?
T4 2,5 TDI 2002
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3779
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: Even voorstellen

Bericht door krekwakwol »

Welkom hier Tim met je T4 syncro op benzine. Een duitse import?
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Plaats reactie