Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

knoppen/bediening licht links van stuur vervangen (multi switch).

VW T4 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
Ehvt4
Berichten: 45
Lid geworden op: 17 mar 2017, 18:07

knoppen/bediening licht links van stuur vervangen (multi switch).

Bericht door Ehvt4 »

Hallo allemaal,

Hopelijk genieten jullie allemaal van een mooie camper zomer!

Tijdens onze vakantie (op de terug weg) gingen de voorlichten van zwak naar sterk en kregen we signalen van ander verkeer. Vlak daarna kwam er een zure stinkende licht de cabine in. Na een directe stop langs de snelweg bleek dat het licht bedieningsunit (links van het stuur / foto 1A) de stank veroorzaakte. Waarschijnlijk wat doorgebrand. Onze zekeringen leken orde en lijken nog steeds in orde.

Nu ik thuis ben wil ik het graag repareren. Ik heb er al wat speurwerk opzitten. Graag zou ik jullie hulp inschakelen om te checken op op het juiste spoor zit, aangezien ik niet super technisch ben.

Foto's staan in dit online album: https://www.icloud.com/sharedalbum/nl-n ... eZFhG5Ou6a

Mijn vragen:
1) Is code 701 941 532 H juist voor dit onderdeel i.c.m. met mijn bus T4 California Freestyle 2.5 TDI? (zie foto 2)
2) Heeft iemand deze multi switch in de aanbieding? Of weet iemand een goed adresje waar het voordeliger kan?
3) Is dit een geschikt adres om dit onderdeel te kopen: https://www.volkswagen-classic-parts.co ... 701941532H ?
4) Wat is deze verbinding op foto 3? Ik zie deze verbinding niet terug op foto's van verkoopsites?
5) Is de installatie gewoon een kwestie van de plug erin klikken (met sleutel uit contact) of moet ik nog ergens anders rekening mee houden?

Hartelijk dank voor jullie reacties, dat is telkens weer heel waardevol. :jumpklap

gr. Marc
3.JPG
2.JPG
1B.JPG
2003 T4 California Freestyle Fresco Green 102 PK :driveT5

Weet je een mooie locatie in de natuur, ergens in Europa? Laat het me weten. Graag!
Gebruikersavatar
J vd Pal
Berichten: 3315
Lid geworden op: 26 jun 2014, 08:41
Locatie: Hoeksche Waard

Re: knoppen/bediening licht links van stuur vervangen (multi switch).

Bericht door J vd Pal »

Ik heb nog een lichtschakelaar met mistlamp functie en rode verlichting voor je. Voor €75,- op te halen in Puttershoek of verzenden tegen kostprijs.

Die brug is volgens mij om te zorgen dat het dimlicht automatisch aangaat als het contact aanstaat.
Groeten

Jasper


2002 California Event ACV Reflex Silver
Plaats reactie