Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even Voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Rikmx34
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2024, 22:48

Even Voorstellen

Bericht door Rikmx34 »

Hallo

Ik ben hier nieuw en zal mij ook even voorstellen.
Sinds 2 jaar ben ik eigenaar van een T4 met 2,5L Tdi in verlengde uitvoering maar deze is al wel ruim 20 jaar in de familie. Mijn vader heeft deze nieuw gekocht in 2003 en altijd zakelijk gebruikt maar de reparatiekosten waren te hoog en hij wilde dit er niet meer aan uit geven. Ik ben zelf altijd wel met auto's bezig en dacht dit krijg ik wel weer klaar en dan maar kijken wat ik ermee ga doen.

Eerst een jaar geschorst ivm andere zaken en vorig jaar de defecten klaar gemaakt ( nieuwe remmerij/stab. Rubbers en stangen/ bussen vd schakelstangen etc en nieuwe Apk ). Zomer 2023 met het gezin met jonge kids ermee op vakantie geweest en dit was fantastich!!

De terugweg besloten dat we de T4 willen behouden toen in 1keer met een klap het vermogen weg was en we langs de kant stonden met een kapot gelopen motor. gelukkig heel dicht bij huis en we hadden wijn en bier koud staan in de koelbox dus we hebben er maar 1 op gedronken haha ( moet toch wat )

En dat is een beetje waar het verhaal nu is. Ik heb al veel mooie verhalen/foto's van projecten hier gelezen en zal de mijne ook gaan delen want ik heb besloten de motor zelf weer klaar te maken en ben al een heel eind op weg.

Wordt vervolgd, elders
20230804_151301.jpg
Gr. Rik
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3993
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: Even Voorstellen

Bericht door krekwakwol »

Welkom hier Rick, mooi dat je de T4 weer een nieuwe kans geeft, is de motor echt vast gelopen?
Dan hoop ik voor je dat het meevalt en je er weer leven in krijgt.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Gebruikersavatar
Remco_T5
Berichten: 524
Lid geworden op: 04 apr 2021, 18:06
Locatie: Lansingerland - Zuid Holland

Re: Even Voorstellen

Bericht door Remco_T5 »

Welkom Rick. Ik hoop dat je de motor weer snel op gang heb :groteogen
Groeten Remco (T5 GP 2013, CCHA) :T4politie
Plaats reactie