Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

info heb net een VW T4 Gekocht ,hoe kan ik het voordeligst??

vragen over de T4
Plaats reactie
L.Esmeijer
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 mar 2007, 18:53
Locatie: Duiven

info heb net een VW T4 Gekocht ,hoe kan ik het voordeligst??

Bericht door L.Esmeijer »

Beste VW liefhebbers,heb een hele tijd gezocht naar een vw t4 automaat met dubbele cabine,eindelijk een gevonden van 07/2002, krijg hem 20 nov, Ik ben gehandicapt en moet een scootmobiel erin meenemen, maar hij is nog niet betimmerd van binnen, dat lijkt mij het beste, het is nu zo dat zowel zijkanten en bodem alleen van ijzer(metaal) zijn. kun je misschien die plaaten ergens kopen (standaard). en heeft iemand misschien een paar oprij rails/of iets anders om de scooter mobiel er in te rijden liggen voor een net prijsje.( ik heb maar een uitkering vandaar.En misschien tips waar ik aan moet denken om hem vast te zetten onder het rijden, er zullen best bruikbaren tips komen bij voorbaat alvast bedankt ,kom uit de regio Zevenaar,
    Ik ben invalide en zoek een automaat , van 2002/03
    voor mijn scooter mobiel a 138 cm. te vervoeren.
    dub cab, cruise contr. vriendelijke groet louis esmeijer.
    Gebruikersavatar
    harry t5 191
    Berichten: 3074
    Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:08
    Locatie: Zeijen

    Bericht door harry t5 191 »

    Esmeijer,

    Kijk even bij t4 tips en trucs, dan oprijplank scootmobiel.
    Daar staat een filmpje en staan fotoos van mijn oprijplank!
    Kijk daar maar even en als je eventueel meer info wilt kun je me altijd mailen!

    :wjw :T54LIFE :zwaai
    groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
    Gebruikersavatar
    Charles 1065
    Berichten: 1061
    Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:03
    Locatie: Silvolde

    Bericht door Charles 1065 »

    Zag er een staan op martplaats en ook nog redelijk in de buurt misschien heb je er wat aan!! http://link.marktplaats.nl/129565205
    Groet Charles
    L.Esmeijer
    Berichten: 7
    Lid geworden op: 01 mar 2007, 18:53
    Locatie: Duiven

    Bericht door L.Esmeijer »

    Charles 1065 schreef:Zag er een staan op martplaats en ook nog redelijk in de buurt misschien heb je er wat aan!! http://link.marktplaats.nl/129565205
    Groet Charles
    Bedankt Charles 1065 voor de moeite, maar ik heb een hele zware scoot mobiel dat komt door mijn abnormale gewicht,en dus moet ik een wat bredere hebben voor een 3 wieler, maar ik ben er ook nog niet uit hoe dat met de betimmering moet ivm de platen die je er in moet kunnen schuiven , vandaar dat ik wel gekeken heb ,maar verder niets meegedaan.
    groet van Louis
    Ik ben invalide en zoek een automaat , van 2002/03
    voor mijn scooter mobiel a 138 cm. te vervoeren.
    dub cab, cruise contr. vriendelijke groet louis esmeijer.
    Die Bruine
    Berichten: 207
    Lid geworden op: 04 mar 2007, 02:29

    Bericht door Die Bruine »

    Een bodem met rails kost ongeveer € 1100,-. Dan heb je nog een Delta nodig om de rolstoel vast te zetten. Oprijplaten lijken mij geen optie voor jou. Balanceren over 3 oprijplaten dat schiet denk ik niet op. Bovendien moet je ze ook nog ergens opbergen, dus dit lijkt mij geen optie. Je zult toch echt moeten kijken naar een oprijplatform. Ik heb de mijne op Marktplaats gekocht voor € 250,-. Daarna nieuwe dempers besteld voor € 235,-. Niet noodzakelijk, maar het helpt wel goed tijdens het uit- en inklappen.

    Onze "nieuwe" bus is vorige week aangepast. Ik heb deze afgelopen vrijdag opgehaald. Er is een vloer met rail in geplaatst (+/- 1100,-). Een 160cm tweezitsbank voor de kinderen (+/- 1250). En dan ongeveer 150,- aan materiaal en 400,- aan RDW en Douane. Ik heb namelijk de dubbele cabine er uit gehaald en de bus laten keuren om zonder tussenschot te mogen rijden. Maar als je zelf rijdt is dit voor jou niet nodig.
    T4 AHY zonder EPS, CC en stoelverwarming. Aangepast voor rolstoelvervoer.
    Plaats reactie