hey ik wil hem graag verlagen zitte denken aan een cm of 3 a 4 ivm de 22 inch en brede banden kan ik niet te laag.
Nu zit ik te er ook over te denken om er een verstelbare set onder te zetten met compressor set oid wie o wie heeft er ervaring mee of met verstelbare of met een gewone veragingsset en is het aan te raden ( ps comfort intreseert me niks ) gr ferry
en oja is het aante raden om hem te verlagen voor mijn vakantie ivm de caravan of juist daarna ( verkoop na de vakantie weer )
Je kunt de schroefveren ook laten weghalen. Zo krijg je de maximale verlaging.
De wielophanging ligt dan op de aanslagrubbers. Deze rubbers zorgen nog voor voldoende restcomfort.
heey bart ja hij rijd super maar begin er al aardig aan te wennen mischien word hij gechipt maar moet nog even kijken maar rijd top echt en jouw nieuwe bevalt ie een beetje en ben erg benieuwd hoe jouw ervaringen zijn en wat de kosten zijn gr ferry.
ferry395 schreef:hey er was toch iemand hier met een verstelbare set en vaniac hoe werkt dat dan heb jij het ook en rijd het verder nog goed dan gr ferry
Nou Ferry,
Na vele jaren in tig auto's te hebben gereden, al dan niet verlaagd etc.
vind ik tegenwoordig de standaard wielophanging met de standaard velg/band combinatie voor mij persoonlijk het beste compromis, zowel technisch als economisch. Verlagingssets en extreem brede banden kosten veel geld, gaan ten koste van het comfort en leveren bij verkoop of inruil nauwelijks iets op. Dat geld ben je dus min of meer kwijt.
nou ferry,
de nieuwe bevalt super! 174 pk automaat highline full ops.
het sportonderstel zit snel aan zijn max. met een beetje belading vandaar de interesse voor air-suspension.
Een automaat rijd niet zuinig!!!! reed ik met dat ding van jou nog wel eens 1080 km met een volle tank, nu kom ik niet verder als 840 km.