Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

standkachel

vragen over de T5
Plaats reactie
popeye
Berichten: 115
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:01

standkachel

Bericht door popeye »

Waar ik nu zo van baal.............heb in mijn T5 een standkachel van het merk Eberspächer, super apparaat, welke al enige jaren van bus naar bus gaat zonder problemen.
Heb in mijn nieuwe camper nu een kachel van Webasto, kan er nog niet te veel over zeggen, maar wel over de belachelijke behandeling die je krijgt van het kantoor in Nederland.
Heb nu al 3 keer gebeld en ook meerdere keren gemaild met hen, over de mogelijkheid om de kachel constant te laten draaien, dus deze slaat dan automatisch af bij het bereiken van de temperatuur. Ideale instelling, is dus gewoon mogelijk bij de Eberspächer, maar niet bij de Webasto.
Inderdaad, accu in de gaten houden ...maar ik heb een extra accu ingebouwd hiervoor.
Degene die mij elke keer aan de telefoon had en die mij mailde, heeft mij nu diverse keren beloofd om deze mogelijkheid te bekijken en volgens hem kon het ook. En wel door het doortrekken van een draadje, maar welke wist hij niet.
Na het opsturen van modelnr. en type , heb ik na maanden nog niets gehoord. De service vind ik dus echt pet. En echt, volgende keer neem ik gewoon een Eberspächer...gewoon omdat men daar nooit moeilijk doet.
Wie weet wel een oplossing , omdat Webasto de moeite niet nemen wil??!! Misschien leest men dit daar , maar of het helpt?
Groet'n Popeye.
wie goed doet , goed ontmoet!
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Bericht door Harry 341 »

ehh,gewoon naar de concurent?Dus Eberspacher en daar de boel gewoon uitleggen...als ze echt zo service gericht zijn helpen ze je vast wel.
En zeker als je zegt dat je er spijt van hebt en de volgende keer weer klant bent.
:ie
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
Gerard 136
Berichten: 309
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:08

Bericht door Gerard 136 »

Bedoel je de koelvloeistofverwarming (links onder de auto) of de luchtverwarming (rechts onder de auto? De koelvloeistofverwarmer (WWZH) kan wel apart bij stilstand worden gestart door een tijdklok of afstandbediening, maar slaat inderdaad na max. 60 minuten af. Volgens mij is daar weinig aan te doen.

De standkachel (luchtverwarming) kan wel continu doordraaien. Je kunt ze beide in de auto hebben.
Iemand zei: Glimlach, als er problemen zijn, het kan altijd erger.
Ik glimlachte. En inderdaad, het werd veel erger.

Gerard.
popeye
Berichten: 115
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:01

Bericht door popeye »

ik bedoel de koelvloeistof verwarming.
wie goed doet , goed ontmoet!
Satnoot
Berichten: 64
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:27

Standkachel

Bericht door Satnoot »

Als ik vragen en problemen heb dan ga ik meestal naar dit bedrijf: http://www.eberca.nl/workshop/ :klappen
Plaats reactie