Groet Jan
![fun :driveT5](./images/smilies/t5_driving.gif)
. . . Als het een TDI is ! ik heb eeb 96-er en dat is een TD en daar zijn weinig draden naar de pomp te vinden.daimen schreef:ik heb het zelfde gehad met een 2,4 zet een draad op de brandstof pomp naar de + van de accu kansje breuk in draden
1 draad hoor die je pomp aanstuurd van wel of geen diesel. die zorgt er voor dat je moter stopt als je je sleutel uit draaidAndré schreef:. . . Als het een TDI is ! ik heb eeb 96-er en dat is een TD en daar zijn weinig draden naar de pomp te vinden.daimen schreef:ik heb het zelfde gehad met een 2,4 zet een draad op de brandstof pomp naar de + van de accu kansje breuk in draden
. . . En geen Noors tussen te tekst in zetten![]()
André
wat van motor? kan draadbreukje zijn van de aansturing op je brandstof pomp of niet goed contactmakend stekkertje.jan.j.531 schreef:die van ons start wel motor draait als een gek rond,maar slaat niet aan wacht je een paar minuten,slaat tie gelijk aan.
Hij doet dat aleen met warm weer,swinters geen last,soms extreem warm geen last en dan weer een paar dagen wel weer,rara wie het weet mag het zeggen. grt jan.
Roger B. (11)61 schreef:20 euro maar voor een contactslot? (neem aan dat jij het over het cilinder deel hebt waar de sleutel in gaat en niet over dat plastic blokje met de echte schakelaar erin? (die overigens meestal zo'n 28 a 30 euro kost)
mooi dat ie het weer goed doet