Voor 60 koop je geen 525d, ja mss met arco en raamslingers maar maakt niet uit.
voor de 80000 (incl BTW en BPM) koop je in NL (caravelle 3400 174pk met tiptronic)
daaravan krijg je terug de BPM +/- 20000
en natuurlijk de BTW +/- 10000
Daarnaast heb je nog investeringsaftrek +/- 10000 (als je niet teveel in andere dingen investeert)
Dan kost de '' BUS '' ineens nog maar 40000 ..... en voor dat geld kun je niet in een 525 of andere auto rijden die op kan tegen een T-5... een passat 140pk mss..... no way dan toch liever in een BUS !!
(jammer alleen van die bijtelling maar das dan het extraatje wat ik mezelf gun)[/quote]
jouw verhaal gaat alleen op voor degene die een T5 zakelijk kunnen rijden. Voor mij gaat dat dus niet op en voor veel anderen ook niet. Als je zo gaat rekenen kun je een BMW ook zakelijk gaan rijden en word hij ook weer een stuk goedkoper.
Als ik voor mezelf reken zou zo'n caravelle dus gewoon 80mille kosten en daarvoor kun je echt wel een leuke BMW of Audi voor halen.[/quote]
mannen,
vergeet 1 ding niet,
je moet hem niet kopen,,,, je mag hem kopen.
als je vind dat ie zijn geld niet waard is, laat je hem toch lekker staan?

je hebt er de vrijheid voor hoor.
er zijn ook andere busjes te koop, voor minder, doe je dat toch lekker?? heb je wel zin in een "dure" t5, nou dan koop je hem, en wees er dan blij mee.
we zijn een beetje te veel/snel verwent.
henkie