Mijn naam is Alexander uit Rotterdam en ik las al vaak op dit forum. Vooral de eigengemaakte gekluste oplossingen zoals een ledere stuurwiel, TomTom inbouw en achterklep sluithulp vallen bij deze klusser in de smaak. Nu ben ik lid geworden om een heel egoïstische reden, ik wil informatie.
Sinds kort is ons gezin wat groter geworden en keek ik uit naar een Touran, maar waarom niet direct een T5? Nu is de T4 mijn droombeeld van vrijheid (reed vroeger op een LT in dezelfde tijd dat de T4 uit kwam, dus dat blijft wel een beetje hangen) maar mijn vrouw vind de T5 mooier dan de T4 dus einde discussie

Nu ben ik van plan om een T5 (voorkeur: dubbele cabine korte wielbasis / makkelijker in het dagelijks gebruik, airco, bij voorkeur geen overdreven kleur of zwart) om te bouwen (ik denk dat dit goedkoper is dan er een kant en klaar te kopen) om aanspraak te maken op het kwarttarief en om lekker mee op vakantie te gaan met het gezin.
Nu is een verdere wens om na ombouw (wij slapen in een tent dus het mag best een minimale RDW ombouw zijn) toch minimaal 5 volwaardige en legale

Ik hoop hier, en bij een VW eigenbouw camperclub bijeenkomst (als deze er zijn, weet iemand dit?) in levende lijve, mensen te ontmoeten die mij kunnen helpen om uiteindelijk ook een camperbezitter te worden.
M.v.g., Alexander.
P.S. Ik kan mij voorstellen dat ik de ombouw vragen in een andere rubriek moet vragen maar ik vond het ook wel leuk om te vertellen wat mijn reden voor lidmaatschap is. O ja, tips zijn welkom!