Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

bijgeluid

vragen over de T4
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: bijgeluid

Bericht door bartt4 »

niet te direckt op je dynamo spuiten verder valt het wel mee. pakkingen bij de egr willen wel eens gaan zweten en bij de inlaatspruitstuk tussen de turbo ok wel. meteen alle pakkingen ff vervangen schoonmaken en is de boel weer netjes. die leiding achter je turbo is inderdaad je retour. eindigd achter onder in je blok. Deze eventueel ff checken of ze nog vast zitten. willen met de jaren wel eens zweten.
Is soort knel sluiten alla waterleiding knelkoppeling. anders ff los halen en de raakvlakken schoon maken en terug monteren.
Zou wel ff je bodem plaat los halen loop het water tijdens het stomen er gelijk onder uit.
Nog een tip de daysy ontvetter(gele spuit facon) van de wibra kost geen drol en ontvet supper
RUBBEREXPRESS
Gebruikersavatar
odorf
Berichten: 2393
Lid geworden op: 10 aug 2009, 16:18
Locatie: Rotterdam

Re: bijgeluid

Bericht door odorf »

Nog meer tips en heel snel ook! :yes :yes
Thanks, hier gaan we mee aan de slag!
Heb nu een spuitbus van Valvoline. Maar als het schoonmaken van mijn motorblokje een hobby binnen de hobby wordt ga ik zeker voor Daysy :love
De motorbeschermbak wilde ik er inderdaad voor deze klus onderuit halen.
En de pakkingen en knelfittingen zal ik ook nakijken.

(En Jan excuses voor het kapen van je Topic) :peace

Groeten,
Odorf
VW T4 1.9 TD Westfalia California Coach 03/1994 Karibikgrün LP6M >>link<<
>>projecten<<
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: bijgeluid

Bericht door bartt4 »

als je ergens mee zit en en er nie uitkomt vraag gerust de 1.9 td ken ik wel dromen. van de 2.5 weet ik stukken minder.
ach vakantie nu hier. En we gaan niet echt 3 week weg wel lekker dagjes uit met de bus en andere dagen weer met bootje. vandaar savonds ff op weetjewel weetjewel
RUBBEREXPRESS
Gebruikersavatar
HenkK
Berichten: 808
Lid geworden op: 16 jun 2010, 21:49
Locatie: Amsterdam- 06.26888522
Contacteer:

Re: bijgeluid

Bericht door HenkK »

Beste Jan2009,

Je bent getroffen door het T4 virus, dat is niet ernstig maar zoals je merkt lastig. Mij is dat ook overkomen en langzaam kom ik er weer van af.
Ik heb 3 jaar een T4 en 2,5 jaar virus vrij tot ik met weetjewel in aanraking kwam. Dit bleek zeer besmettelijk.
Ik hoor kraken hier, kraken daar
Loopt mijn deur wel soepel
Kloppen daar, kloppen hier
Ligt daar een drup olie? oje
Moet de stuurpomp eruit,
Gaat de distributie op de schop
Remmen ook niet meer volgens spec.
Lak mag ook wel eens een beurt hebben.
Heb ik dat nou ook wat WJW heeft
enz.

Mijn therapie, langzaam aan werken en het komt weer goed, misschien zou de beheerder van de site een bijsluiter moeten plaatsen met de bijverschijnselen.

Goede reis verder

henk
Reparatie van analoge elektronica - westfalia voedingen\laders en buizenradio's.
www.hrwerkplaats.nl
Plaats reactie