maar ik vind het er wat goedkoop uitzien en dat voor dat geld

johnny van de voorde schreef:Hey mannen,
Nogmaals ..... het is en blijft een "werkbus". De transporter staat nog steeds aangeschreven als buli ( komt van bus und lieferwagen ).
Je kan het ook anders zien : We hebben een bestelwagen die , omdat we er extra veel geld voor betalen ook nog eens mooi uitziet !
En wat die dopjes betreft , 't ja er zijn nog wel meer dingen die anders hadden gekund vind ik.
John.
Dat geloof ik zonder meer,theo schreef:even een rot opmerking maken die ik niet kan laten( mijn renault traffic ziet er beter uit)![]()
![]()
![]()
nou ik heb ff gekeken naar de renault traffic.theo schreef:even een rot opmerking maken die ik niet kan laten( mijn renault traffic ziet er beter uit)![]()
![]()
![]()
johnny van de voorde schreef:Hey mannen,
Nogmaals ..... het is en blijft een "werkbus". De transporter staat nog steeds aangeschreven als buli ( komt van bus und lieferwagen ).
Je kan het ook anders zien : We hebben een bestelwagen die , omdat we er extra veel geld voor betalen ook nog eens mooi uitziet !
En wat die dopjes betreft , 't ja er zijn nog wel meer dingen die anders hadden gekund vind ik.
John.