Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Ruitenwisser stand normaal werkt niet meer

vragen over de T4
huismanjrh
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2008, 10:29

Re: Ruitenwisser stand normaal werkt niet meer

Bericht door huismanjrh »

Ik had het zelfde probleem. Ruitenwisserstand 1 werkte niet meer en de ruitenwissers in stand 2 keren niet naar de beginstand terug. Ik dacht dat het aan de schakelaar lag, echter vervanging door een ander exemplaar hielp niet. Toen relais 19 vervangen en dit bleek de boosdoener te zijn. Deze nu vervangen door relais 99 zodat de interval programeerbaar is.
Travel Wolf
Berichten: 63
Lid geworden op: 08 dec 2009, 02:29
Locatie: Assen

Re: Ruitenwisser stand normaal werkt niet meer

Bericht door Travel Wolf »

huismanjrh schreef:Ik had het zelfde probleem. Ruitenwisserstand 1 werkte niet meer en de ruitenwissers in stand 2 keren niet naar de beginstand terug. Ik dacht dat het aan de schakelaar lag, echter vervanging door een ander exemplaar hielp niet. Toen relais 19 vervangen en dit bleek de boosdoener te zijn. Deze nu vervangen door relais 99 zodat de interval programeerbaar is.
Afgelopen winter was het probleem weer terug... ik heb het een tijdje aangezien en afgelopen week opgelost door inderdaad ook nu de relais te vervangen. Wel weer gewoon nr 19 erin gezet. Probleem opgelost! :ikrij
Ik ben niet meer in het bezit van een Transporter. Dus zal niet meer actief aan het forum deelnemen. Bedankt voor de afgelopen jaren feedback!
Plaats reactie