Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Pimpen T5 GP 180 PK LWB DC "inbouwer"
Re: Pimpen T5 GP 180 PK LWB DC "inbouwer"
Wat een mooi project en goede uitleg en foto's en wie weet kom ik je een keer tegen
wil die mooie bus wel eens life zien en horen.
grt rob en ga zo door met de veranderingen echt top hoor
wil die mooie bus wel eens life zien en horen.
grt rob en ga zo door met de veranderingen echt top hoor
Rob & Lize
zonder knopjes the t5 besteld en het stuur werkt?? je hoef me niet te uit te leggen hoe...... maar als het werkt.. dan wel graag een prijs als het voor my ook wilt doen..
Vraagje aan jou inbouwer,
Ik heb nieuwe Transporter Limited edition gekocht met rns315 nav. erin.
Zag op een van jou forums dat jij heel goed kan inbouwen.
Kan jij dat ook in mijn bus maken? of doe je dat niet voor anderen?
Vr.grt.Hans
Ik heb nieuwe Transporter Limited edition gekocht met rns315 nav. erin.
Zag op een van jou forums dat jij heel goed kan inbouwen.
Kan jij dat ook in mijn bus maken? of doe je dat niet voor anderen?
Vr.grt.Hans
Bedoel achteruitrijcam.inbouwen
nav.zit eral in.

- Donald4Motion
Google doet wonderen
Zoals op zijn eerste foto staat Caspers car systems
Zoals op zijn eerste foto staat Caspers car systems

Sorry, weinig tijd gehad voor het forum, maar niet echt stil gezetten met de bus, daarom wat up-date foto's
- Carbon folie dak
- Bi Xenon dim en grootlicht (H4)
- Led stadlichten Pilot
- Led daglichten
- zonneband met tekst
Veel kijk plezier, zijn er vragen, dan hoor ik het wel.

- Carbon folie dak
- Bi Xenon dim en grootlicht (H4)
- Led stadlichten Pilot
- Led daglichten
- zonneband met tekst
Veel kijk plezier, zijn er vragen, dan hoor ik het wel.

Laatst gewijzigd door Inbouwer op 13 aug 2011, 21:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Zo eigenlijk best wel gaaf zo'n matzwart dak met deze velgen. Staat goed met de Zand-Beige kleur 

2011 Multivan GP DC LWB 140 PK Bearlock Nolden LED dagrijverlichting ABT verlaagd
Het is geen editon 25 (zwart / wit), maar een "SPECIAL EDITION" gemaakt door C.C.S.

Veeeeeehhhht,
Zou ook wel de brembo upgrade willen. De auto remt wat matjes. Scheelt het veel?
Prijs 1650€ ? is dat met adapters?
bij pm? oftewel, wie en waar ?
Gr Veedub
Zou ook wel de brembo upgrade willen. De auto remt wat matjes. Scheelt het veel?
Prijs 1650€ ? is dat met adapters?
bij pm? oftewel, wie en waar ?
Gr Veedub

modumo T5 174 pk automaat
Hey, mooie upgrades! Stoere bus!
Wat ik me afvraag.. zijn die nwe standaard 17" remmen niet goed genoeg??.. of ga je de motor nog laten chippen/tunen??
Heb je de oude 17" rem set nog liggen..past vast wel weer op mijn 2005 Caravelle met 16" ..
Eventueel nog je oude originele 17" remset beschikbaar en indien ja..Wat vraag je ervoor??

Wat ik me afvraag.. zijn die nwe standaard 17" remmen niet goed genoeg??.. of ga je de motor nog laten chippen/tunen??
Heb je de oude 17" rem set nog liggen..past vast wel weer op mijn 2005 Caravelle met 16" ..
Eventueel nog je oude originele 17" remset beschikbaar en indien ja..Wat vraag je ervoor??
hi,
kijk eens
op http://carsspyphotos.com/2012-volkswagen-t5/" onclick="window.open(this.href);return false;
kijk eens
op http://carsspyphotos.com/2012-volkswagen-t5/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Donald4Motion
Als je met de 17inch remmen een goeie remactie maakt dan voel je dat ze week worden.
En zeker bij hoge snelheden op bv de autobahn, dan presteren ze gewoon onder de maat.
Met de 20inch set moet je opletten met hard remmen en stilstaan. De hitte kan ook hier teveel worden en je hebt niet veel nodig om en krom getrokken schijf te krijgen. Met automaat al helemaal.
Bij het afkomen van een snelweg ook nooit direct stil staan maar de wagen steeds iets laten rollen ivm hitte afvoer van de remmen.
En zeker bij hoge snelheden op bv de autobahn, dan presteren ze gewoon onder de maat.
Met de 20inch set moet je opletten met hard remmen en stilstaan. De hitte kan ook hier teveel worden en je hebt niet veel nodig om en krom getrokken schijf te krijgen. Met automaat al helemaal.
Bij het afkomen van een snelweg ook nooit direct stil staan maar de wagen steeds iets laten rollen ivm hitte afvoer van de remmen.
Ik heb de 17" remmenset nog nieuw op de plank liggen. In mijn ogen blijft hij daar ook liggen voor het geval ik de bus verkoop en mijn eigen remmenset weer meeneem.
Ik moet toegeven dat de 180 PK GP nu beter remt met de standaard 17" set, maar het haalt het niet bij de 380 mm big brake set. De 17" set is bijna niet doseerbaar en ik zweer bij mijn eigen ontworpen set.
Rijden al wat set's in de rondte, waarbij sommige de set heel erg heftig gebruiken (racen). Ik gebruik het gewoon omdat mijn bus altijd tot aan het maximale is belast en ik het enorm lekkere en veilige set vind. Het oog wil ook wat en ik heb menig mond zien open vallen als ze de set zien.
Op de auto RAI van dit jaar heb ik dit type klauwen gezien onder een aantal dikke bolides, zoals een A8, R8 etc Toch wel grappig om te weten dat dezelfde set onder mij bussie zit.
Ik heb nog maar een paar sets en alleen de prijs van de remblokken is aardig omhoog gegaan.
Ik denk nog steeds dat je voor 1650 euro een wereld set koop, die zijn geld dubbel en dwars waard is.
Als concurentie heb ik de Brembo up-grate met iets van 330 mm maar die piept aan alle kanten en kost 2450 euro en dan de Movit set maar die kost volgens mij meer dan 3000 euro.
Als mensen serieus overwegen om zo'n dikke set aan te schaffen laten zij mij dan een PM sturen.
Ik kan dan een goed advies uitrbrengen.
Uit proberen is uiteraard geen probleem. Je kunt eerst test rijden om te voelen hoe goed de set is.
En wat betreft krom rijden van de schijven, het is 34 mm dik stalen Brembo schijf die door een 6 pots klauw wordt afgeremd (zwevend). Ik zou het echt knap vinden als je dat krom rijdt. Zelfs na mijn heftige ongeluk (zie foto's) was mijn schijf nog recht. En ik rij nog steeds met mijn 1e set schijven.
Gr.
Ik moet toegeven dat de 180 PK GP nu beter remt met de standaard 17" set, maar het haalt het niet bij de 380 mm big brake set. De 17" set is bijna niet doseerbaar en ik zweer bij mijn eigen ontworpen set.
Rijden al wat set's in de rondte, waarbij sommige de set heel erg heftig gebruiken (racen). Ik gebruik het gewoon omdat mijn bus altijd tot aan het maximale is belast en ik het enorm lekkere en veilige set vind. Het oog wil ook wat en ik heb menig mond zien open vallen als ze de set zien.
Op de auto RAI van dit jaar heb ik dit type klauwen gezien onder een aantal dikke bolides, zoals een A8, R8 etc Toch wel grappig om te weten dat dezelfde set onder mij bussie zit.
Ik heb nog maar een paar sets en alleen de prijs van de remblokken is aardig omhoog gegaan.
Ik denk nog steeds dat je voor 1650 euro een wereld set koop, die zijn geld dubbel en dwars waard is.
Als concurentie heb ik de Brembo up-grate met iets van 330 mm maar die piept aan alle kanten en kost 2450 euro en dan de Movit set maar die kost volgens mij meer dan 3000 euro.
Als mensen serieus overwegen om zo'n dikke set aan te schaffen laten zij mij dan een PM sturen.
Ik kan dan een goed advies uitrbrengen.
Uit proberen is uiteraard geen probleem. Je kunt eerst test rijden om te voelen hoe goed de set is.

En wat betreft krom rijden van de schijven, het is 34 mm dik stalen Brembo schijf die door een 6 pots klauw wordt afgeremd (zwevend). Ik zou het echt knap vinden als je dat krom rijdt. Zelfs na mijn heftige ongeluk (zie foto's) was mijn schijf nog recht. En ik rij nog steeds met mijn 1e set schijven.

Gr.

- Donald4Motion
Die big brake set met kromme disc heb ik zelf ervaren. Het kan echt en daar hoef je niet eens zoveel moeite voor te doen.
Maar ik wil niet je product afzeiken want het is een superset maar krom rijden kan echt wel.
Maar ik wil niet je product afzeiken want het is een superset maar krom rijden kan echt wel.
-
- Contacteer:
je maakt er een schitterend project van en vooral dak zwarte dak geweldig jammer dat ik al een donker dak heb
Veel plezier nog met je bussie en kijk uit voor polen anders kun je weer op nieuw beginnen

Veel plezier nog met je bussie en kijk uit voor polen anders kun je weer op nieuw beginnen

And on the 7th day created god the VW
Ik ga mn parelmoer metallic zwart dak es mat zwart wrappen... waarom zou dat op een donkere niet kunnen? mat zwart er op of die carbon look van 3M