Sinds een paar dagen doen mijn meters en digitale km stand raar.
Met rijden blijven de meters soms hangen op waar ze stonden. Zowel de temp benzine en snelheid meter. De digitale km stand en de dagteller scherm valt dan ook uit. Na even vallen ze allemaal naar beneden in de begin stand. Na wat klikken relais te horen schieten ze allemaal weer naar de stand waar ze horen dus 110km/uur halve tank diesel en mooie temp. Ook mn km stand digitale scherm is weer aan.
Nu paar dagen later willen mn teller hele maal niet meer. Mn digitale scherm nog als de bus uit staat. Zodra ik start valt deze weg. Ik heb het idee dat mn gloeiers ook niet werken de bus start dan slecht.
Als ik mn contactsleutel er uit haal hoor en zie ik de snelheidsmeter naald tikken. Dit blijft gaan tot zekering 15 er uit is. Zodra deze weer terug gestopt word begint het tikken weer.
Wat met zekering 10 zitten jutter en plots hoorde ik een relais klikken en mn digitale scherm stond weer aan. Nieuwe zekering voor de zekerheid maar dit hielp niet.
Mijn bus komt uit 1998
1900td
Groen dash met analoge klok en alleen mn km stand en dag teller zijn digitaal in het midden onderin. Oorspronkelijk witte wijzers.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt.