Na ruim 6 jaar camperplezier is het dan einde oefening... In Frankrijk kwam een busje de bocht om gevlogen en reed helemaal op mijn weghelft omdat hij met zijn telefoon aan het spelen was. Op het laaste zag hij mij en gaf nog een ruk aan het stuur gelukkig zodat ik niet frontaal ben geraakt. Ik kon niet uitwijken omdat er een taluut was en voor dat je het weet is het al gebeurd en volgt er een enorme klap! Wat een geweld en energie komt erbij vrij!
Vrij beangstigend als je een busje met ca. 90 km/h op je af ziet komen en je kan nergens heen

Meneer de fransman is verderop in de berg tot stilstand gekomen..
De hele wielophanging en aandrijving is kapot, hulpframe scheef, motorsteunen afgebroken, deurscharnieren helemaal verbogen, kortom de bus is total loss en ik heb er helaas afscheid van moeten nemen. Wel even wennen om zo onverwachts geen camperbusje meer te hebben. Toch maar weer naar een busje kijken die ik weer kan ombouwen
Toch aan het overwegen om zelf een SCA dak te monteren. Zijn er mensen die het al een keer hebben gedaan? Zou je het nog een keer doen of was het erg veel werk? Alle info is van harte welkom! Op naar een nieuw project met hopelijk een betere motor dan de k***e 5 cilinder 2,5ltr blokken!