Met adapters gaat alles, maar zoek meer iets blinkend breed en dan liefst een 16inch velg of een 17. Heb momenteel ook nog een breedset 18inch liggen maar daar twijfel ik over om te steken
Komen achteraan ook net iets te breed dus zou dan zowizo al getrokken banden moeten steken om niet in de problemen te komen met de blauwe vrienden
Bus stond toen ook op schroefkit veren en niet de lagere veren die ik nu steken heb waardoor hij nu meer "originele" camber krijgt. Dat in combinatie met die wielkasverbredingen (OEM look) en dan getrokken band zou dat wel moeten lukken (225/40/18 op 10breed)
Laatst gewijzigd door OldschoolCustoms op 17 apr 2020, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat bewijst het wel maar of het functioneel of zelfs mooi is is iets waar over gediscussieerd kan worden.
Maar in mijn geval zal ik nooit iedereen volgen en doen wat ik wil binnen de mogelijkheden met mijn bus.
Of het iedereen zijn smaak zal zijn vrees van niet
mohendiz schreef: 10 feb 2019, 14:06
Als je een achterbank nodig hebt
Ik ben wellicht wel te laat, maar om wat voor soort bank gaat het?
Ik zoek namelijk een 2 zits slaapbank voor een T4 Caravelle! Wel goedgekeurd graag.
Denk dat dat al lang weg zal zijn.
Ikzelf heb net nog een 3zits bank van een Vito op de kop getikt
En maandag een climatronic gaan uitbouwen incl achterste unit. En heb er ook nog verlichte zonnekleppen bij gekregen incl bekabeling en de bekabeling voor men linkse schuifdeur eindelijk uit te rusten met centrale vergrendeling.