het verplicht thuisblijven kan ook zijn voordelen hebben.
we hebben dit weekend weer wat verder gedaan, hopelijk krijg ikhem dit jaar de baan op
dashbord was er nog uit, dus vorige week alles besteld om de verwarmingsbak te vernieuwen.
nieuwe radiator, ventilator en resistor.
spijtig genoeg was de stekker van de nieuwe ventilator niet dezelfde als de oude.
aangezien de lipjesniet dezelfde maat hebben, kon ik deze niet ff vlug van stekker wisselen, en ik wil de kabelboom van de westfalia origineel houden, dus dan maar ff solderen.
gelijk ook een nieuwe remschakelaar gestoken.
kabels en zekeringskast nagekeken op defecten, maar alles zag er goed uit.
mijn oog viel op de verstelling van de verwarming, die zag er nogal smerig uit na 2 - 3 jaar niet gebruiktte zijn, en waarschijnlijk +20 jaar misbruik door vorige eigenaars.
alles uiteengehaald, en gewassen.
nadien ook alles even ingevet.
tellerhuis uiteengehaald,nagekeken en proper gemaakt.
geen "na" foto van,maar een wasje was wel eens nodig...
alle interne verbindingen nagekeken,deze waren nog in orde.
verwarmingsbak terugsteken, wat een frustrerende job als je alles alleen doet, die bout achter het hitteschild ben ik zeker 15 minuten mee beizg geweest om terug in de bak gevezen te krijgen...
dashbord erbij genomen.
en alles beginnen installeren.
ondertussen de stoelen ook gewassen zodat ze goed konden drogen in het weekendzonnetje.
zover zijn we al.
vraagje, de bestuurderstoel, isdat normaal dat die naar links draait? en niet naar rechts? dus passagiersstoel en bestuurdersstoel draaien beide in dezelfde richting?
hopelijk volgend weekend nog zo productief