De ID Buzz wordt in maart gepresenteerd, en vanaf volgend jaar geleverd. Maar de ID California is op zijn vroegst in 2025 leverbaar.
Net als velen hier heb ik mijn California echter bij lange na niet voor een nieuwprijs gekocht. Tien jaar geleden betaalde ik er net iets minder dan 20 mille voor. Voor een nieuwe California betaal je nu vanaf zo'n 70 mille, de ID California zal daar vast niet voor onderdoen. En ook niet snel in prijs zakken. Kortom, ook aan het eind van dit decennium zit een elektrische California, zelfs gebruikt, er voor mij waarschijnlijk niet in.
Maar een gebruikte Buzz misschien wel. En het kan nog even duren, maar er zal toch een keer een eerste Buzz-project hier op het forum verschijnen.

Dus vroeg ik me af: hoe zouden de ID Buzz zelfbouw- en maatwerk-opties zich ontwikkelen? Hefdak, inbouwkeukens en -bedden, etc. Misschien zijn er leveranciers die nu al, of met kleine aanpassingen, geschikte componenten kunnen leveren? Misschien staat een bedrijf als Reimo al te trappelen?
Ik ben benieuwd wat voor ideeën de zelfbouwers hier op het forum daarover hebben.