Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Schuifraam (laten) vervangen
Schuifraam (laten) vervangen
Ik wil het kapotte schuifraam in de rechterschuifdeur van mijn T4 ('97) laten vervangen. Uit de berichten op dit forum begrijp ik dat er waarschijnlijk een Multivan-schuifraam in zat (zie de bevestigingsgaten op de foto's), en dat is nergens meer te vinden. Dat wordt een alternatief dus, zo'n Reimo- of Carbest-variant. Maar past zoiets in de uitsparing van een Multivan-schuifraam? En weet iemand een garage/monteur die er zo'n schuifraam voor mij in kan zetten?
- René
- Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.
Re: Schuifraam (laten) vervangen
Als je ergens een schuifraam vind dan kun je die best zelf plaatsen.
Zijn 10 M6 kunststof moertjes.
René
Zijn 10 M6 kunststof moertjes.
René
Tja, dat frame en die tien moertjes heb ik nog. Een intact exemplaar is alleen nergens meer te vinden. Vandaar dat (noodgedwongen) idee van zo’n Carbest-schuifraam of iets dergelijks.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Wellicht zit hier iets bij?Marx schreef: 01 mar 2025, 10:11 Ik wil het kapotte schuifraam in de rechterschuifdeur van mijn T4 ('97) laten vervangen. Uit de berichten op dit forum begrijp ik dat er waarschijnlijk een Multivan-schuifraam in zat (zie de bevestigingsgaten op de foto's), en dat is nergens meer te vinden. Dat wordt een alternatief dus, zo'n Reimo- of Carbest-variant. Maar past zoiets in de uitsparing van een Multivan-schuifraam? En weet iemand een garage/monteur die er zo'n schuifraam voor mij in kan zetten?
https://www.kleinanzeigen.de/s-schiebefenster-t4/k0
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...