Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Schuifraam (laten) vervangen

vragen over de T4
Plaats reactie
Marx

Schuifraam (laten) vervangen

Bericht door Marx »

Ik wil het kapotte schuifraam in de rechterschuifdeur van mijn T4 ('97) laten vervangen. Uit de berichten op dit forum begrijp ik dat er waarschijnlijk een Multivan-schuifraam in zat (zie de bevestigingsgaten op de foto's), en dat is nergens meer te vinden. Dat wordt een alternatief dus, zo'n Reimo- of Carbest-variant. Maar past zoiets in de uitsparing van een Multivan-schuifraam? En weet iemand een garage/monteur die er zo'n schuifraam voor mij in kan zetten?
Bijlagen
tempImageD7O5aW.gif
tempImageOKOK9P.gif
René
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Re: Schuifraam (laten) vervangen

Bericht door René »

Als je ergens een schuifraam vind dan kun je die best zelf plaatsen.
Zijn 10 M6 kunststof moertjes.

René
Marx

Bericht door Marx »

Tja, dat frame en die tien moertjes heb ik nog. Een intact exemplaar is alleen nergens meer te vinden. Vandaar dat (noodgedwongen) idee van zo’n Carbest-schuifraam of iets dergelijks.
Multivan Generation
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

Marx schreef: 01 mar 2025, 10:11 Ik wil het kapotte schuifraam in de rechterschuifdeur van mijn T4 ('97) laten vervangen. Uit de berichten op dit forum begrijp ik dat er waarschijnlijk een Multivan-schuifraam in zat (zie de bevestigingsgaten op de foto's), en dat is nergens meer te vinden. Dat wordt een alternatief dus, zo'n Reimo- of Carbest-variant. Maar past zoiets in de uitsparing van een Multivan-schuifraam? En weet iemand een garage/monteur die er zo'n schuifraam voor mij in kan zetten?
Wellicht zit hier iets bij?
https://www.kleinanzeigen.de/s-schiebefenster-t4/k0
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie