Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

calif al 1 week oud

vragen over de T5
Plaats reactie
XAVIER
Berichten: 71
Lid geworden op: 19 jan 2007, 17:21
Locatie: IZEGEM

calif al 1 week oud

Bericht door XAVIER »

ondertussen rij ik al 1 week met m'n nieuwe california 900km staan er al op. 174pk tiptronic, eerste indrukken is veeeeel stiller dan m'n shuttle, de luifel dacht ik eraf te doen maar niks geen gefluit stoort geenszins, behalve misschien in het verbruik. behalve "kenners" nog niemand die gezien heeft dat ik een nieuwe heb was ook wel de bedoeling vorige, shuttle, was nl ook fresco groen maar lwb en geen rode T. ik sta verstomd van het toerental waarbij de tip6 schakeld. ik schakelde altijd bij +/- 3000tr/min maar de tip gaat door tot aan het rood zijnde 4500. ben elke dag nog nieuwe dingen aan het ontdekken. heb een multifunctioneel stuur en daar ontdekte ik vandaag een knopje onder de cruise controle regeling. weet soms iemand waarvoor dit dient daar er niets gebeurt wanneer ik het indruk. hier enkel technische details/optie's. 174pk tip6, leder/alcantara, de 1e in belgie geleverde t5 met standaard fabrieks xenon, azev 18" wielen met goodyear f1 banden 235/50/18, cd/dvd/radio/navigatie, clima 3 zones, luifel, fietsrek voor 4 fietsen, regensensor, hill holdcontrol, afneembare trekhaak, multifunction stuur, verdonkerde ruiten, schuifruiten aan beide zijden, parrot handsfree bleutoot kit. dit zowat het bijzonderste wat ik bijgekocht heb. dit is m'n 4e transporter de 1e was een pontiac de 2e een t4 lwb 102pk, de 3e een t5 shuttlelwb 130pk en nu het ultieme beest. ik stuur wat fotos maar weet nie meer hoe het moet.

salut, :T54LIFE xavier
Gebruikersavatar
Gerard 136
Berichten: 309
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:08

Re: calif al 1 week oud

Bericht door Gerard 136 »

Het knopje onder het stuurwiel bij de stuurbediening voor de cruise control schakelt de verlichting van de stuurwielknoppen in en uit. (zie handleiding....)

Is bij jou de achterbumper ook zo verschrikkelijk slap? Ik kan hem met de vingers een heel eind indrukken!
Iemand zei: Glimlach, als er problemen zijn, het kan altijd erger.
Ik glimlachte. En inderdaad, het werd veel erger.

Gerard.
XAVIER
Berichten: 71
Lid geworden op: 19 jan 2007, 17:21
Locatie: IZEGEM

Re: calif al 1 week oud

Bericht door XAVIER »

dank u ik zal dit proberen, in m'n handleiding word met geen woord gerept over het stuur en de bediening ervan. wat betreft de achterbumper is ie wat slap ja, maar niet in die mate dat je hem kunt indrukken en het is hetzelfde als m'n vorige t5.

salut, :T54LIFE xavier
Gebruikersavatar
appie
Berichten: 386
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:04
Locatie: zwarte haan
Contacteer:

Re: calif al 1 week oud

Bericht door appie »

Zal je eerdaags proberen te spotten tussen Pittem en Handzame!
Neemt de bus!
Plaats reactie