ondertussen rij ik al 1 week met m'n nieuwe california 900km staan er al op. 174pk tiptronic, eerste indrukken is veeeeel stiller dan m'n shuttle, de luifel dacht ik eraf te doen maar niks geen gefluit stoort geenszins, behalve misschien in het verbruik. behalve "kenners" nog niemand die gezien heeft dat ik een nieuwe heb was ook wel de bedoeling vorige, shuttle, was nl ook fresco groen maar lwb en geen rode T. ik sta verstomd van het toerental waarbij de tip6 schakeld. ik schakelde altijd bij +/- 3000tr/min maar de tip gaat door tot aan het rood zijnde 4500. ben elke dag nog nieuwe dingen aan het ontdekken. heb een multifunctioneel stuur en daar ontdekte ik vandaag een knopje onder de cruise controle regeling. weet soms iemand waarvoor dit dient daar er niets gebeurt wanneer ik het indruk. hier enkel technische details/optie's. 174pk tip6, leder/alcantara, de 1e in belgie geleverde t5 met standaard fabrieks xenon, azev 18" wielen met goodyear f1 banden 235/50/18, cd/dvd/radio/navigatie, clima 3 zones, luifel, fietsrek voor 4 fietsen, regensensor, hill holdcontrol, afneembare trekhaak, multifunction stuur, verdonkerde ruiten, schuifruiten aan beide zijden, parrot handsfree bleutoot kit. dit zowat het bijzonderste wat ik bijgekocht heb. dit is m'n 4e transporter de 1e was een pontiac de 2e een t4 lwb 102pk, de 3e een t5 shuttlelwb 130pk en nu het ultieme beest. ik stuur wat fotos maar weet nie meer hoe het moet.
salut,
![fun :T54LIFE](./images/smilies/T54LIFE.gif)
xavier