Ik had de grijze er onder... ik kwam van die lichte groene.. ook een goede aanvulling jajos_br schreef: 09 dec 2020, 17:29 Wij hebben weleens de torsievering van een ambulance eronder gezet, dat rijdt echt super bij een verlaagde of zware T4.
Jos.

Ik had de grijze er onder... ik kwam van die lichte groene.. ook een goede aanvulling jajos_br schreef: 09 dec 2020, 17:29 Wij hebben weleens de torsievering van een ambulance eronder gezet, dat rijdt echt super bij een verlaagde of zware T4.
Jos.
Dat zullen de roze zijn dan niet?jos_br schreef: 09 dec 2020, 17:29 Wij hebben weleens de torsievering van een ambulance eronder gezet, dat rijdt echt super bij een verlaagde of zware T4.
Jos.
Klaas87 schreef: 18 sep 2019, 15:01 Hallo julien
Leuk project en zeker leuk te lezen dat je de bus na de jaren nog hebt.
Heb je trouwens de pomp ook vervangen ? Of heb je die laten zitten.
Wil namelijk het zelfde doen. En totdat ik deze forum via google tegen kwam al helemaal.
Brandstofpomp is gewoon de originele van de ACV, sorry voor de late reactie.
Gr Klaas
Ik heb m net opgemeten en hij is 24 mm...Multivan Generation schreef: 08 dec 2020, 21:49 Ik hoop dat je een 27 mm stabilisatorstang aan de voorzijde hebt.
Je moet niets natuurlijk, maar het is een welgemeend advies.julien schreef: 28 dec 2020, 16:45Ik heb m net opgemeten en hij is 24 mm...Multivan Generation schreef: 08 dec 2020, 21:49 Ik hoop dat je een 27 mm stabilisatorstang aan de voorzijde hebt.
Ik moet dus op zoek naar een dikkere en gelijk één voor achter.