Ik moet morgen in de buurt van Oldenzaal zijn en ga de werkbus

Ik heb een 17inch remmenset eronder orgineel VW van het zogenaamde sportonderstel(whats in a name)marko t5 114 schreef:Normaal haalt een 130pk versie tussen de 170 en 180 km/h. hard rijden is geen kunst, zelfs niet met een T5 maar hard remmen met die snelheid vindt de T5 niet bepaald leuk. Ik spreek uit ervaring. Have fun, drive carefully!
hein uut mooi drenthe schreef:Wat is de top van een 130 pk 2008 T5 ??
Ik moet morgen in de buurt van Oldenzaal zijn en ga de werkbuseens testen op de autobahn, ben wel nieuwgierig wat de mijne en die van een ander doet op de top.
Daarbij stijgt het dieselverbruik ook enorm bij hoge snelheden. En die noodstop ga je maken omdat er altijd weer zo'n ()$&_)#- hollander op het laatste moment naar rechts komt als jij komt aangejakkerd :X :XDonald4Motion schreef:Ik heb een 17inch remmenset eronder orgineel VW van het zogenaamde sportonderstel(whats in a name)marko t5 114 schreef:Normaal haalt een 130pk versie tussen de 170 en 180 km/h. hard rijden is geen kunst, zelfs niet met een T5 maar hard remmen met die snelheid vindt de T5 niet bepaald leuk. Ik spreek uit ervaring. Have fun, drive carefully!
Ook die houden niet van remmen en met hoge snelheid vind ik ze gewoon gevaarlijk.
Maar test het eens op een rustige snelweg(met niemand achter je), even op de rem van zegmaar 160 naar 80 een soort noodstop.
Ik zou die noodstop toch niet te vaak doen met de originele remmetjes..Donald4Motion schreef:Maar test het eens op een rustige snelweg(met niemand achter je), even op de rem van zegmaar 160 naar 80 een soort noodstop.