Waarom zo fors verhogen terwijl straks het systeem gaat verdwijnen: er zou over 1,5 jaar toch kilometerheffing komen en afschaffing van de houderschapsbelasting of heb ik het mis ?
Henk Peter 856 schreef:Waarom zo fors verhogen terwijl straks het systeem gaat verdwijnen: er zou over 1,5 jaar toch kilometerheffing komen en afschaffing van de houderschapsbelasting of heb ik het mis ?
dat is uitgesteld. Het zou ook zo zijn dat de bpm kwam te vervallen en er geen extra belasting voor zou terug komen. Dit zou als rekeningrijden worden ingebouwd. Nu gaat de bpm omlaag en de mrb omhoog en komt er een co2 belasting....... :alarm
Niks mis met de regering... praten kunnen ze.
T4 california coach bj 1999. 50mm verlaagd. Getinte ruiten. Ronal 16 inch. Smoke achterlichten. Silver vision knipperlichten. Aerotwin wissers voor en achter. Embleemloze grille
Toch vreemd dat je een nota nodig hebt, als je de bus weer door zou verkopen dan zou de nieuwe eigenaar geen kwarttarief kunnen aanvragen. De nieuwe eigenaar heeft geen nota's van de ombouw erbij gekregen?? Ben vorige week goedgekeurd met camper(jawel ook nog met een Westfalia hefdak), wacht nog op kenteken bewijs en ga er dan een belletje aan wagen en nee heb geen nota's..........We zien het wel
Ik heb even gezocht in de factsheets "wijzigingen belastingen 2009 "en "2010" en kom niets tegen van een verandering van het kwarttarief. Wel van wijziginen in de wijze waarop campers net als andere wagens gelijkgesteld worden wat betreft emissies. (campers waren tot recent (Nu nog?)) een afwijkende klasse samen met bijvoorbeeld gepanserde wagens)