oke hier ben ik weer ik ben gister even aan het meten gegaan op pen 4 staat 0.4 volt en op pen 5 staat 4.6 volt volgens de geleerden is dit goed,nu zit ik hele dagen te denken wat kan het probleem nu zijn zo moeilijk kan het toch niet zijn,telkens komt het gevoel bij mij op dat ik het moet zoeken bij het luchtfilter.
stel ik rijd met de auto in de regen of door een plas met water,dit water wordt via het aanzuig rooster in het spartbord aangezogen naar de luchtfilter
(in het rooster zit nog een stuk schuimrubber en de aanzuigbuis is verwijderd en stel dat het schuimrubber verzadigd is met water dan is het theoretish mogelijk dat er water door de hoge aanzuigdruk van de turbo door het luchtfilter gaat al is het maar heel weinig,deze druppels komen tegen de lmm aan waardoor deze kortsluiting maakt met als gevolg dat deze doorbrand)
dit is het enigste wat ik kan bedenken de spanning op de steker is goed.
ik ga nu maar weer eens 2 nieuwe lmm bestellen ik wil het nu proefondervindelijk uit zoeken
zal er een nieuwe in zetten en ga er eerst 1000 km mee rijden (ondertussen wel uitlezen op fouten en wassemkap doek onder de luchtfilter plaatsen ivm met water opvang) als er geen fouten zijn naar 1000 km dan filterdoek verwijderen en dan rijd ik naar de was straat en dan weer rijden en lezen en hopen dat hij dan stuk gaat dan heb ik meteen het probleem.
oke wie meer weet mag het zeggen gr ronald
![fun :yes](./images/smilies/yes.gif)