Bedankt voor de reacties...bus die er komt moet weer lang mee.Dus ook meteen goed bevallen.Dus de 1.9 valt af.
Die rooie gaat het weekend op marktplaats...dus even afwachten.Hoop wel vóór 4 juni weer te rijden.....dan begint voor ons de vakantie...
Maar ja,deze staat er ook nog....
grtz.Harry
Bijlagen
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
ik ben zwaar tevreden over mijn ajt blok :-) vorig jaar met de bus volgeladen koelkast en hoop zooi van de kids ( quad fietsen etc) achterin plus sleurhut zonder problemen door de alpen getrokken richting kroatie zelfs inhalen gaat vlot dus ik blijf mijn 2,5 nog wel een 150.000 km trouw
als ik de keuze had en het maakt qua prijs niet gigantisch veel uit,
dan zou ik wel voor een ACV gaan en niet voor een AJT (blauwe I)
maar ja het zijn 2e handse dus het is maar net welk exemplaar je tegen komt!!! voordelen van de ACV zijn:
minder toeren op de autoweg als de Blouwe I
betere verstuivers bij de ACV
betere koppelingsplaten bij de ACV
50 nm meer koppel
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat een TDI dan verbruikt,want ik rij met een 19 td al 4 jaar lang ,s winters 1op 12 ,
en zomers1op12,5 en dat met hoofdzakelijk stadsritjes.Op lange ritten bij 120km/h 1op 13,5.
Moet er wel bij zeggen dat ik een intercooler geplaatst heb ,en de pomp vervroegd.
ik reed 1:10 a 1:11 nihil verschil tussen 'szomers en 'swinters met een TDI ACV met ABT chip, maar er zjn ook lieden die 1:14 gemiddeld rijden met een TDI
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden.... Tyraps, Tape en Telefoon