Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Appie en Painter toeren in de V6 viano

vragen over de T5
Gebruikersavatar
Franck846
Berichten: 1517
Lid geworden op: 15 jan 2007, 17:30
Locatie: Oosthuizen
Contacteer:

Bericht door Franck846 »

painter schreef:Zoals een objectieve mening zwaarder telt dan een gekleurde, kan het geen kwaad om zo nu en dan eens even in de keuken te kijken bij andere merken.
Meer dan vaak, is de mening over iets, of iemand dusdanig in de grijze hersenen vastgebakken, dat dit meestal lastig is om te verwijderen.
Kortom, de proefrit die ik samen met de co-piloot heb gemaakt in de Viano, beviel inderdaad goed.
Maar dat is nog geen reden om over te stappen op een ander merk.
Zeker is wel, dat deze uitvoering (V6),toch weer een nivo hoger staat, dan VW op dit moment doet (en dan heb ik het louter over de motor).
Of VW in de toekomst ook een V6 op de markt brengt, betwijfel ik ten zeerste, aangezien het hele CO2 gedoe dusdanig de dienst begint uit te maken.
Hoe dan ook, heb binnenkort een afspraak met Toyota, om de nieuwe Hi-Ace te testen ( ja inderdaad met die nieuwe neus), maar heb begrepen dat Frank 846 deze rit al heeft gepland, helaas voor mij.

Nee sorry painter ik heb geen enkele planning omtrend cultuursnuiven bij andere merken,wellicht dat Vinnie de "illegale toyotaman"dat wel doet,is dat niet het geval dan is de weg geheel vrij voor jou om in deze excoot rond te gaan rijden.
Nu je dit merk aanhaalt stijgt het vermoeden dat je in Bergen een beetje bent uitgesopt en om de kosten te moeten drukken, je op dit pad begeeft.
Misschien word het hoog tijd om je vriend Dirk even te bellen :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun
Gebruikersavatar
Henk250
Berichten: 2042
Lid geworden op: 28 mei 2007, 17:35
Locatie: Midden Brabant

Bericht door Henk250 »

De nieuwe Hi-Ace is er nog niet Painter,dit duurt nog zeker 2 jaar,voor dat ze een complete nieuwe lijn hebben.

:bonk :bonk

De Hi-Ace van nu is niks anders dan de oude met een facelift,maar mogelijk
heb je dit niet goed gezien,of zaten er verfspatten op je bril??

:muur :muur

De Toyota is niet mooi,maar staat wel bekend als een degelijke bedrijfsauto,weliswaar minder geschikt voor bepaald soort bedrijven,maar zeker de moeite van het overwegen waard,als je een niet te dure auto wilt rijden.

En daar kom ik waarschijnlijk op een voor jou bekend terrein Painter,misschien loopt je inkomen wat terug,nu je alle 5 de huizen in Bergen gehad hebt qua schilderwerk?

Dus overwin je ruimtevrees,en ga in andere dorpen of hoe jullie dat daar noemen eens rond kijken,mogelijk dat je hier of daar nog een voordeurtje mee kunt pikken.

Tipje

,als extra dienst kun je misschien aanbieden om de ramen te wassen en goten schoon te maken voor extra inkomen,als je daar toch bent??

Mocht je meer tips willen,altijd bereid om een mede zzp-jer te helpen.

:lach :lach
Je begint met een pc....en eindigt met Mac.
LoosTDI
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 apr 2007, 10:55
Locatie: Amsterdam

Bericht door LoosTDI »

Tuurlijk kan je bij een ander merk in de keuken kijken. En Mercedes boekt steeds meer vooruitgang is mijn mening. En het zal heerlijk rijden. Dat staat vast. Maar sommige personen waaronder ik zullen niet zo makkelijk over stappen op een ander merk. Volkswagen vind ik persoonlijk mijn merk :knipoog
En zo zal het heel lang blijven ben ik bang :klappen
Maar blijf altijd respect houden voor andere merken. Er zitten hele mooie wagens tussen.
En proefrijden zal ik ook niet weigeren.
EricP
Berichten: 698
Lid geworden op: 15 jan 2007, 19:43
Locatie: Veldhoven

Bericht door EricP »

Mijn buren worden niet wakker van het starten van mijn T5 maar van de Volvo V60 D5 van de overbuurman. Verder moeten ze dan nog 5 min wachten totdat het licht wordt voordat de mist opgetrokke is die hij achterlaat bij het wegrijden.

Persoonlijk vind ik een Vito niet mooi, wel schijnt het huidige model (veeeeel) beter / degelijker als het vorige model (dat mechanisch een puinhoop was).

Groet EricP
Peter Coddens
Berichten: 52
Lid geworden op: 12 feb 2007, 15:35
Locatie: Torhout

Bericht door Peter Coddens »

Als de concurrentie met snellere v6-en op de markt komt, dan zal vw wel niet lang meer achter blijven zeker? De volgende t5 zal die vito wel weer achter zich laten.
Gebruikersavatar
Vinnie
Berichten: 703
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:22
Locatie: Westfriesland

Bericht door Vinnie »

Afbeelding
goede keuze...
helemaal niet lelijk....
goede wegligging...
niet stuk te krijgen...
een genot om in te rijden...
kortom, dit kan ik jullie aanbevelen. :klappen :klappen :klappen
:bifun :bifun :bifun :bifun :bifun
Kijk niet achterom, daar heb je spiegels voor!
Gebruikersavatar
Franck846
Berichten: 1517
Lid geworden op: 15 jan 2007, 17:30
Locatie: Oosthuizen
Contacteer:

Bericht door Franck846 »

Wat een saai ding zeg....roestende velgen,niks in de laadruimte afgetimmerd,hema antenne..en een uitstraling van een vuilniswagen :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun

Tenzij je een paar bussen met pur en afvalplastic over hebt kan je een beetje pi...eehh
Afbeelding

Komt toch in de buurt van een Viano :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun
Plaats reactie