http://www.autoweek.nl/nieuws/34495/bel ... diesels-om
Sterke actie van de B importeur

wat voor software zullen ze gebruiken, binnenkort genoeg overdregu schreef:Vandaag melding gekregen dat 28okt de bestelde t6 in België is en dus enkele dagen later bij de dealer![]()
wel met euro5 motor. Daarna worden aanpassingen gedaan voor deze euro6 geldig te maken.
Ben benieuwd!!
Na 2019???matje86 schreef:na 2019 gaan de diesels geld kosten , zekers in holland
Is je auto nu al binnen gekomen/afgeleverd?mettesboy schreef:Tja de 150pk is er enkel in de transporter dubbele cabine en ik wou eigenlijk terug een caravelle DC....,
In principe zou een 150pk volstaan, die benadert veeleer de 180bitd die ik nu heb qua prestaties dan de 140pk versie...
twijfel tussen een 150 en een 204 pk , al zal die laatste NOG MEER een aanslag zijn op het rechtse aandrijfasje dan de 180 pk al was ;-) want dat euvel zullen ze wel niet aangepast hebben in de T6.
Afgezien van de maximum snelheid, zie ik op papier weinig verschil tussen de nieuwe 150pk en de oude 180 pk.
Op het spurtje naar 100 zijn die zowat identiek volgens boekje. en voor het eerst zou de dsg zuiniger zijn dan de handgeschakelde (maar dat moeten we nog zien natuurlijk ;-).
De 204pk is weer zeer verleidelijk, maar is eerlijk gezegd wat overkill voor me.
Al moet ik eerlijk zeggen, ik heb bij de 180pk af en toe het gevoel van 'waar zitten die pk's nu?', dus heb een gemengd gevoel als ik er 30pk's afdoe......
Er is nu weer een multivan blue and cool versie verschenen zie ik, maar die kan ik niet als lichte vracht inschrijven maar kost in verhouding quasi hetzelfde als een caravelle......
tzal nog wat rekenen worden.....