Heb net met een smakkelijke glimlag het tevredennheidsonderzoek t 5 (functioneringsgesprek bus) zitten lezen..
Zou best erg graag een t 5 willen hebben maar volgens mij zijn ze er nu ongeveer 5 jaar ?? dat is waarschuinlijk meer mijn prijslklasse.. zijn er mensen met een eerste generatie die ook erg tevreden zijn of zitten daar toch nog wel wat kinderziektes in..
Een nieuwe 130 pk en dan chippen....wie heeft dat ooit geprobeerd ???
vindt trouwens mijn t4 2.5 Marja Chip al behoorlijk vlot..Maar als je dan toch heel voorzichtig aan nieuw denkt dan ....zo'n 174 heeft ook nogges 400 Nm koppel...jammie >>
Jeroen
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
t 5
Re: t 5
Mijne is van eind 2003 (bouw) begin 2004 (aflever) en heeft op de befaamde waterpomp na geen enkel probleem gehad. 130 pk komt zeer goed met het verkeer mee alleen GTi tjes eruit trekken is wat teveel gevraagd.
Voor de rest een prima auto ( en bus natuurlijk)
Groet EricP
Voor de rest een prima auto ( en bus natuurlijk)
Groet EricP
Re: t 5
de mijne is van juli 2003 en doet het uitstekend.
Hij heeft er nu ongeveer 130000 op staan en rijd als nieuw, de 174 pk's zijn wel lekker vooral met die jochies aan het stoplicht.
Zeer tevreden erover en wat betreft de mankementen, ik weet het niet heb er nog niks aan gehad en hoop het ook zo te houden, bus een paar maanden in bezit.

Hij heeft er nu ongeveer 130000 op staan en rijd als nieuw, de 174 pk's zijn wel lekker vooral met die jochies aan het stoplicht.
Zeer tevreden erover en wat betreft de mankementen, ik weet het niet heb er nog niks aan gehad en hoop het ook zo te houden, bus een paar maanden in bezit.


Re: t 5
waarom wil iedereen toch chippen????
Als je toch 130 pk hebt is toch voldoende, wil je meer koop je toch een 174 pk-tje, hier kun je gerust en aanhanger aanhangen en je bus volladen.
Je mag toch maar 120 in nederland en er zijn zoveel rotondes dus voor de zuinigheid hoef je het denk ik niet te doen. Als je het voor de zuinigheid doet kun je het beste een ford transit kopen, deze zijn in aanschaf al vele duizenden goedkoper en dat verschil krijg je met chippen in 5 jaar echt niet terugverdiend op je brandstof.
Als je toch 130 pk hebt is toch voldoende, wil je meer koop je toch een 174 pk-tje, hier kun je gerust en aanhanger aanhangen en je bus volladen.
Je mag toch maar 120 in nederland en er zijn zoveel rotondes dus voor de zuinigheid hoef je het denk ik niet te doen. Als je het voor de zuinigheid doet kun je het beste een ford transit kopen, deze zijn in aanschaf al vele duizenden goedkoper en dat verschil krijg je met chippen in 5 jaar echt niet terugverdiend op je brandstof.
Re: t 5
Ik heb mijn 130Pk onlangs laten chippen, de reden was voor mij dat ik af en toe het turbogat voelde en wat meer trekkracht onderin i.v.m caravan.
bevalt me prima...... dat het verbruik minder wordt ligt volgens mij nog altijd aan je rechter voet
mijn t5 is trouwens van 2007
bevalt me prima...... dat het verbruik minder wordt ligt volgens mij nog altijd aan je rechter voet

mijn t5 is trouwens van 2007
..........................................
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!