Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Bizar startprobleem

vragen over de T4
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5272
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Re: Bizar startprobleem

Bericht door René »

Mocht je ook een andere startmotor hebben, dan kan ik die eventueel ook meteen plaatsen hoor.
Of even hier naar een service center, meestal kun je er even op wachten. Dan is die weer in orde.

René
ghanz123
Berichten: 15
Lid geworden op: 17 jun 2008, 14:32

Re: Bizar startprobleem

Bericht door ghanz123 »

Berrie en Rene schreef:Mocht je ook een andere startmotor hebben, dan kan ik die eventueel ook meteen plaatsen hoor.
Of even hier naar een service center, meestal kun je er even op wachten. Dan is die weer in orde.

René

Hallo Rene,

dat ligt er aan hoe lang deze het nog volhoudt. Ik ben deze week weg met de motor maar mijn vrouw heeft de T4 nodig. Als het starten zo beroerd blijft en de startmotor begeeft het dan laat ik die deze week nog vervangen door de all-roundgarage in de straat. Een nieuwe kost me 217,- ex BTW en inbouwkosten, maar deze garage is niet duur. Maar als hij het nog even blijft doen, dan ga ik je mailen! De zekeringkast wil ik in ieder geval vervangen. Volgende week ga ik je mailen voor een afspraak.

Groeten,

Hans
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: Bizar startprobleem

Bericht door Roger B. (11)61 »

TWEEHONDERDZEVENTIEN EURO EX??????????? :ie

op ebay gereviseerd voor 89 of soms nog minder en nieuw voor dik 150.................

moet ook in NL bij de automaterialenzaak voor minder kunnen, neem een ruildeel, die is net zo goed als nieuw en stukken goedkoper!
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5272
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Re: Bizar startprobleem

Bericht door René »

Ik wacht het wel ff af.

02514-90912.

René
peter123
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 feb 2008, 19:10

Re: Bizar startprobleem

Bericht door peter123 »

Hallo ghanz123 :zwaai

Hoe is het afgelopen met de start problemen? Wij zijn natuurlijk wel benieuwd wat het nu was?

mvg Peter
Gebruikersavatar
chv
Berichten: 2038
Lid geworden op: 15 apr 2007, 11:43
Locatie: Den Haag

Re: Bizar startprobleem

Bericht door chv »

Dat starten zonder het branden van de voorgloeilamp, heeft dat niet te maken met het automatisch voorgloeien van de 50kw dieselmotor zodra de bestuurdersportier is gesloten?
Charles Vos
Met vriendelijke groet,
Charles Vos

T6 Rockton met California interieur en SGA hefdak
Plaats reactie