Wat mij direct opviel was dat deze minder power leek te hebben dan de vorige. Niet veel, maar het flitsende was eruit, enigsinds teleurstellend. Ik heb hem om die reden nog eens aan de computer laten hangen (voor 75 gulden dacht ik ) maar alles was in orde zei men. Vanaf dat moment ging ik er maar vanuit dat dit bij het nieuwere type hoorde. (beide T4 75 kW).
Verder keurig om de 30.000 de beurten.
Nu in 2009 heb ik m'n 120.000 km beurt gehad, het bekende werk alle snaren, waterpomp etc etc. Maar wat blijkt.....?
Nu loopt hij ineens zoals ik mij herinnerde en verwachtte bij aankoop! Het flitsende en gevoel van power is er weer!!!
![fun :jumpklap](./images/smilies/jump.gif)
Zouden nou al die tijd de kleppen of pomp verkeerd gestaan heen en waarom kon men dat niet meten?
![fun :bonk](./images/smilies/bonk.gif)
Zijn er vergelijkbare ervaringen, doe er dan je voordeel mee.
Rob