Het begon goed... multiriem eraf, imbussen van de poelie los, tool op de poelie en de krukasmoer losgehaald. Hmmmm, waarom zit dat klereding toch zo vast... en voor ik er erg in had;
![Afbeelding](http://www.mijnalbum.nl/Foto-4TO6GJXR-G.jpg)
Shit!!! Het krukastandwiel vloog me even van de krukas af. Gelukkig hield de spanrol alles nog een beetje strak zodat er geen tandjes versprongen. Dus snel de looprol en de onderste kap gedemonteerd, voorzichtig de spanrol losgedraaid, krukas tandwiel met riem er weer op, en de boel weer opspannen.
Alles weer teruggemonteerd, met de hand de motor 2/3 keer rond. Dat was goed gelukkig. FF starten en niks aan het handje!.
Pffffff, zag mezelf al weer tot middernacht bezig om de boel weer op tijd te krijgen.
Verders was de oude poelie nog redelijk, wel droogtescheuren en vond hem wat bewegelijk op de motor. Tevens sleet hij tegen de distributiekap aan omdat ik die iets verbogen had bij de riem-wissel wat natuurlijk nooit echt bevordelijk is :).
Poelie heb ik trouwens van Ebay (carmaster autoteile). Inclusief verzendkosten was ik 102,- kwijt. Daarvoor kreeg ik een nieuwe poelie, nieuwe rekbout, en het diamantschijfje. Ook blij verrast dat het allemaal FEBI is en geen hokkie tokkie merk.