Degene die zweet is de 1ste cilinder aan de dynamo... Nu moet ik opletten dat er niets drupt op de dynamo want anders zijn op de korste keren mijn lagertjes naar de haaien (op weetjewel gelezen
![fun :yes](./images/smilies/yes.gif)
Mijn vragen zijn nu :
-wat is het nut van die darmpjes? teveel van brandstof terug afvoeren?
- kun je de darmpjes er zo van aftrekken en terug nieuwe opsteken of heb je speciale tool nodig?
- de darmpjes die je vind in autoshop , zijn die bestand tegen mazout? ze zien er in alle geval al hetzelfde uit ......
- en best allemaal tegelijk vervangen zeker, ook al kun je overal slecht aan
- moet er ontlucht worden? vw ontlucht zijn eigen zeker he?
-komt daar een hoeveelheid druk op te staan?, met andere woorden, hoger toerental , hogere druk?
toch blijft het een
![fun :T44EVER](./images/smilies/T44EVER.gif)
![fun :yes](./images/smilies/yes.gif)
grtzzz